logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (4 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Tom Clancy’s Without Remorse 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم تام کلنسی بدون پشیمانی 2021 با کیفیت عالی

دانلود فیلم بدون پشیمانی دوبله فارسی Tom Clancy’s Without Remorse 2021
دانلود فیلم بدون پشیمانی دوبله فارسی Tom Clancy’s Without Remorse 2021

 

بدون پشیمانی (همچنین با نام Tom Clancy’s Without Remorse نیز شناخته می شود) یک فیلم اکشن و هیجان انگیز آمریکایی محصول سال ۲۰۲۱ است که بر اساس رمانی به همین نام نوشته تام کلنسی در سال ۱۹۹۳ ساخته شده است. کارگردانی آن استفانو سولیما و نویسندگی تیلور شریدان و ویل استیپلز است و مایکل بی جردن، جیمی بل، جودی ترنر اسمیت، لورن لندن، برت گلمن، جیکوب اسکیپیو، جک کیسی، کولمن دومینگو و گای پیرس در آن ایفای نقش می کنند. خلاصه داستان: جان کلی، یک نیروی دریایی ایالات متحده که پس از کشته شدن همسر باردار و اعضای واحدش توسط قاتل های روسی، در مسیر انتقام قرار می گیرد.

بدون پشیمانی از زمان انتشار رمان در سال 1993 با بازیگران مختلفی از جمله کیانو ریوز و تام هاردی برای نقش کلی در حال ساخت بود. پس از بیش از 20 سال در جهنم توسعه، جردن به عنوان نقش اصلی در سپتامبر 2018 معرفی شد و شریدان برای بازنویسی فیلمنامه ای که در ابتدا در دهه 1990 نوشته شده بود استخدام شد. فیلمبرداری در اکتبر 2019 در برلین آغاز شد و تولید آن در اکتبر 2020 به پایان رسید.

بدون پشیمانی که در ابتدا توسط پارامونت پیکچرز تولید و برای اکران در سینماها تنظیم شده بود، به تعویق افتاد و سپس توسط استودیو آمازون خریداری شد که به صورت دیجیتالی در 30 آوریل 2021 در آمازون پرایم ویدیو منتشر شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد که عملکرد جردن را تحسین کردند اما فیلم را نامیدند.

در حلب، سوریه، تیمی از نیروهای دریایی ایالات متحده، از جمله جان کلی، رئیس ارشد، یک عامل سیا را که توسط یک گروه شبه نظامی مشکوک به طرفدار اسد گروگان گرفته شده بود، نجات می دهند. وضعیت تشدید می شود زیرا SEAL ها متوجه می شوند که اسیرکنندگان در واقع ارتش روسیه هستند. سه ماه بعد، در انتقام ظاهری نقش خود در این ماموریت، چند نفر از اعضای تیم به طور مخفیانه توسط عوامل روسیه FSB کشته می شوند. همسر باردار کلی، پام، زمانی که روس ها وارد خانه آنها می شوند، کشته می شود. کلی همه مهاجمان به جز یکی از مهاجمان را قبل از انتقال سریع به بیمارستان با جراحات نزدیک به مرگ می کشد.

بدون پشیمانی

در همین حال، در واشنگتن دی سی، رهبر و دوست کلی تیم SEAL، ستوان فرمانده کارن گریر، با افسر سیا رابرت ریتر و وزیر دفاع توماس کلی ملاقات می کند تا درباره چگونگی کشف هویت SEAL توسط FSB و بررسی گزینه های پاسخ آنها صحبت کند. اخبار فاش شده در مورد حمله بی سابقه روسیه به خاک آمریکا باعث شده است که روابط تیره و تار بین دو کشور بیش از پیش تیره شود و احتمالاً باعث ایجاد یک جنگ سرد جدید شود. سیا از انجام تحقیقات در مورد قتل ها امتناع می ورزد و گریر را به انتقال اطلاعات محرمانه به کلی ترغیب می کند.

کلی که از جراحاتش بهبود یافت، دیپلمات روسی را که گذرنامه‌ها را برای مأموران FSB صادر کرد، دنبال می‌کند و او را مجبور می‌کند تا نام قاتل زنده‌مانده را قبل از کشتن او فاش کند. کلی که به جرم قتل به زندان فرستاده می شود، با فاش کردن عامل فراری، ویکتور رایکوف، افسر سابق اسپتزناز که در مورمانسک روسیه مخفی شده است، راه خود را به چانه زنی می کند. گریر توصیه می کند که اجازه ندهید کلی در دستگیری رایکوف شرکت کند، کلی او را به شرط گذراندن دوران محکومیت خود پس از ماموریت رد می کند.

کلی به همراه گریر و یک تیم سیاهپوست سیا به مورمانسک پرواز می کند و قصد دارد HALO به روسیه بپرد. هواپیمای آنها با حمله یک جنگنده روسی در دریای بارنتس سقوط می کند. کلی برای بازیابی تجهیزات ضروری، از جمله یک قایق زودیاک، به داخل لاشه شیرجه می رود. تیم به مورمانسک می‌رسد و ریتر را پیدا می‌کند، کسی که کلی گمان می‌کند مقصر افشای اطلاعات است. ریتر قسم می خورد که مسئولیتی ندارد و تیم را به رایکوف هدایت می کند. کلی برای مقابله با رایکوف از ماموریت خارج می شود و او را می بیند که جلیقه انتحاری به تن دارد و متوجه می شود که او یکی از دارایی های سیا است. رایکوف جلیقه‌اش را منفجر می‌کند و خود را می‌کشد که تیم توسط تیراندازی تک تیرانداز به دام افتاده است. با رسیدن پلیس، تیم متوجه می‌شود که این ماموریت برای کشتن سربازان آمریکایی در خاک روسیه برای شروع جنگ بود.

کلی داوطلب می شود تا فرار تیم را پوشش دهد. از آنجایی که او یک قاتل محکوم است، مرگ او را می توان به طور قابل قبولی انکار کرد. کلی برای رسیدن به امنیت برای تیم وقت می‌خرد اما به شدت آسیب می‌بیند. او سپس از یک انفجار به عنوان پوشش برای سرقت لباس پلیس استفاده می کند و برای فرار یک آمبولانس را ربوده است. کلی و اعضای تیم بازمانده با قایق کشور را ترک می کنند. ریتر رسماً کلی را به عنوان مرده گزارش می دهد و به کلی اجازه می دهد تا خائن را شکار کند.

در دی سی، کلی با کلی روبرو می شود و او را مجبور می کند که سوار ماشینش شود. پس از اینکه کلی خانواده کلی را تهدید می کند، اعتراف می کند که در پشت افشای اطلاعات و سازماندهی درگیری بین ایالات متحده و روسیه بوده است. کلی می خواست جنگی را با روسیه آغاز کند تا اقتصاد را تقویت کند و مردم آمریکا را علیه دشمن مشترک متحد کند. کلی ماشین را از روی یک پل می راند و به آن اجازه می دهد تا کف رودخانه پوتوماک غرق شود و کلی را غرق کند. کلی با ضبط اعتراف به کمک گریر که با تجهیزات غواصی در رودخانه منتظر بود فرار می کند. در ایستگاه واشنگتن یونیون، گریر به کلی هویت جدیدی می دهد که توسط ریتر ارائه شده است، او آنجا را ترک می کند تا زندگی جدید خود را به عنوان “جان کلارک” آغاز کند.

یک سال بعد، کلارک با یک معاون مدیر تازه ارتقا یافته، ریتر ملاقات می کند و پیشنهاد ایجاد یک تیم چندملیتی ضد تروریسم با نام رمز: Rainbow را می دهد.

ساوی پیکچرز برای اولین بار حق فیلم بدون پشیمانی را بلافاصله پس از انتشار رمان به مبلغ 2.5 میلیون دلار خریداری کرد. زمانی به کیانو ریوز برای ایفای نقش جان کلی با مبلغ 7 میلیون دلار پیشنهاد شد اما نپذیرفت. اگرچه این فیلم نتوانست تاریخ اکران مورد انتظار خود در دسامبر 1995 را برآورده کند، اما پس از اینکه جان میلیوس با قصد نوشتن و کارگردانی فیلم به تولید ملحق شد و با همکاری نزدیک با نویسنده کتاب اصلی، تام کلنسی، به سرعت پیگیری شد. مجله Variety گزارش داد که Laurence Fishburne و Gary Sinise بعداً در این اقتباس نقش آفرینی کردند. با این حال، تولید به دلیل مشکلات فیلمنامه و مشکلات مالی شرکت سازنده تعطیل شد. این فیلم سال‌ها در جهنم توسعه بود تا اینکه کریستوفر مک‌کواری برای کارگردانی این اقتباس در سال 2012 با پارامونت پیکچرز قرارداد امضا کرد. پارامونت برای بازی در نقش کلی به تام هاردی نزدیک شد و کوین کاستنر قرار شد نقش خود را به‌عنوان مربی ویلیام هارپر از کلنسی دیگر بازی کند. بر اساس فیلم جک رایان: استخدام سایه (2014)، اما این نسخه اتفاق نیفتاد.

در سال 2017، اعلام شد که آکیوا گلدزمن با همان استودیو قرارداد بست تا یک فیلم اقتباسی دیگر با بازی کلارک، Rainbow Six تولید کند. در 20 سپتامبر 2018، مایکل بی جردن اعلام شد که نقش این شخصیت را در یک مجموعه فیلم دو قسمتی ایفا می کند که از فیلم های Without Remorse و Rainbow Six تشکیل شده و توسط گلدزمن، جردن، جاش آپلبام و آندره نمک تهیه شده است. در دسامبر 2018، استفانو سولیما برای کارگردانی این فیلم استخدام شد. در 9 ژانویه 2019، ورایتی اعلام کرد که تیلور شریدان فیلمنامه را بازنویسی خواهد کرد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بدون پشیمانی دوبله فارسی Tom Clancy’s Without Remorse 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!