logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
76%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Malignant 2021 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان فیلم بدخیم 2021 با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم بدخیم Malignant 2021
دانلود فیلم بدخیم Malignant 2021

[codein_imdb]

بدخیم (به انگلیسی: Malignant) یک فیلم ماجراجویی ماوراءالطبیعه آمریکایی است که در سال 2021 به کارگردانی جیمز وان بر اساس فیلمنامه ای از آکلا کوپر بر اساس داستانی اصلی از وان ، اینگرید بیسو و کوپر ساخته شد. در این فیلم آنابل والیس به عنوان زنی بازی می کند که بیننده هایی از قتل افراد دارد ، اما متوجه می شود که وقایع در زندگی واقعی در حال وقوع هستند. مدی هاسون ، جورج یانگ و میشول بریانا وایت نیز بازی می کنند.

Malignant به صورت تئاتری در ایالات متحده در 10 سپتامبر 2021 توسط برادران وارنر تصاویر زیر پرچم سینمای خط جدید پخش شد. همچنین به مدت یک ماه در HBO Max پخش می شود. این فیلم با انتقادات متفاوتی از سوی منتقدان روبرو شد و آن را “دردناک متوسط یا خونین درخشان” دانستند.

دانلود فیلم بدخیم Malignant 2021
دانلود فیلم بدخیم Malignant 2021

در سال 1993 ، دکتر فلورانس ویور و همکارانش ویکتور فیلدز و جان گریگوری در بیمارستان تحقیقاتی سیمون در حال درمان بیمار روانی به نام گابریل هستند. گابریل قدرت خاصی مانند کنترل برق و انتقال افکار خود از طریق بلندگوها را به دست آورده است. در طول یک شب ، گابریل خشونت آمیز شده و چندین کارمند موسسه را می کشد.

بیست و هشت سال بعد ، یک زن باردار ، مدیسون لیک ، پس از دو سال سقط جنین که ازدواج او را با شوهرش درک میچل تحت فشار قرار داده است ، در سیاتل زندگی می کند. در جریان مشاجره ، درک سر مدیسون را به دیوار می کوبد و سپس خود را در اتاق خواب می بندد و به خواب می رود. مدیسون بعداً بیدار می شود تا جسد درک را پیدا کند پس از اینکه در خواب دید مردی وارد خانه آنها شد و او را به شدت کشت. قاتل ، که هنوز در خانه است ، به مدیسون حمله می کند و او را بیهوش می کند.

صبح روز بعد ، مدیسون در بیمارستان بیدار می شود و توسط خواهرش ، سیدنی ، مطلع می شود که نوزاد متولد نشده اش از این حمله جان سالم به در نبرده است. مدیسون پس از مصاحبه توسط کارآگاه پلیس Kekoa Shaw و شریکش Regina Moss ، به خانه برمی گردد. در همان ساعت ، گابریل زنی را ربود که در تور زیرزمینی سیاتل شرکت می کرد. مدیسون خواب دیگری در مورد قتل ویبر توسط گابریل می بیند.

دانلود فیلم بدخیم Malignant 2021

شاو و ماس در جریان تحقیقات خود ، عکسی از مدیسون را در کودکی در خانه ویور کشف می کنند و می آموزند که وی در جراحی ترمیمی کودک تخصص دارد. مدیسون و خواهرش پس از تماشای کشتن گابریل فیلدز به پلیس مراجعه می کنند. گابریل با مدیسون تماس می گیرد و باعث می شود او گذشته خود را به یاد آورد. او و خواهرش برای آشنایی بیشتر با مادرشان ، ژان ، ملاقات می کنند. مدیسون متوجه می شود که گابریل دوست خیالی او نبود ، بلکه فردی واقعی بود که در دوران کودکی با او صحبت کرد. شاو بین پزشکان و مدیسون پیوند پیدا می کند ، که منجر به کشف جسد گرگوری می شود.

کارآگاهان به امید بازکردن خاطرات مدیسون از یک روانپزشک کمک می گیرند. مدیسون به یاد می آورد که نام تولد او در واقع امیلی می است و گابریل می خواست او خواهر متولد نشده خود را بکشد. او تقریباً به این کار نزدیک شد اما توانست متوقف شود. پلیس هنگامی که زن ربوده شده از اتاق زیر شیروانی در خانه اش سقوط می کند ، مدیسون را دستگیر می کند و مشخص می شود که گابریل در داخل خانه اش زندگی می کند. بعدا مشخص شد که این زن سرنا می ، مادر متدیسون است. سیدنی از بیمارستان سیمون که اکنون قفل شده است دیدن می کند و متوجه می شود که گابریل برادر دوقلوی امیلی است ، که در بدن خود به عنوان “تراتوم” با مغز مشابه امیلی زندگی می کند. ویور برای برش تومور انگلی ، امیلی را جراحی کرد و گابریل را دوباره به مغز او دوخت. او در دوران کودکی در خواب بود اما وقتی درک سرش را با ضربه محکم کرد بیدار شد.

گابریل هنگامی که در داخل قفل تحریک می شود هم زندانیان خود را می کشد و بیرون می زند. سیدنی و شاو او را در بیمارستانی که سرنا در آن بستری است رهگیری می کنند. سیدنی به مدیسون اطلاع می دهد که گابریل علت سقط جنین او به دلیل تغذیه جنین او است. با پیدا کردن شجاعت ، مدیسون از خواب بیدار می شود ، گابریل را در مغز خود قفل می کند و می تواند خواهرش را از آسیب دیدن نجات دهد.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بدخیم Malignant 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!