logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Secret Zoo 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم باغ وحش مخفی 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم باغ وحش مخفی دوبله فارسی Secret Zoo 2020

باغ وحش مخفی (به کره ای: 해치지 않아 ، روشن نمی شود شما را اذیت نمی کنم) یک فیلم کمدی کره جنوبی به کارگردانی Son Jae-gon در سال 2020 است ، با بازی Ahn Jae-hong ، Kang So-ra ، Park Yeong-gyu ، Kim Sung- اوه و جئون یئو بوده براساس وبتون I Don’t Bully You توسط Hun ، در 15 ژانویه سال 2020 در کره جنوبی و در 24 ژانویه در ایالات متحده منتشر شد.

کانگ ته سو کارمند آزمایشی یک شرکت حقوقی است. یک روز ، او رئیس جمهور هوانگ را از اعتراض اتحادیه کارگری شرکت نجات داد. پس از آن ، رئیس جمهور هوانگ کانگ را به عنوان مدیر جدید باغ وحش پارک دونگسان منصوب کرد و همچنین قول داد که وی را به عنوان یک کارمند دائمی انتخاب کند. کانگ اما وقتی فهمید در باغ وحش حیوان وجود ندارد با مشکلی روبرو شد. در حقیقت ، باغ وحش با یک مسئله مالی روبرو شده بود. اگرچه کانگ و کارگران باغ وحش مایل به خرید حیوانات جدید بودند ، اما وقت و پول کافی نداشتند.

یک روز ، کانگ و مدیر سابق سئو به یک رستوران رفتند و تا زمانی که تحت بی حسی قرار گرفتند ، الکل نوشیدند. در حالی که آنها در حال بازگشت به خانه خود بودند ، ناگهان ، کانگ با دیدن یک ببر شوکه شد. پارک سپس به ببر نزدیک شد و خیلی زود متوجه شد که این ماده در واقع یک ماده پر شده است. این باعث ایجاد انگیزه در کانگ برای یافتن حیوانات تقلبی شد زیرا وی معتقد بود مردم واقعاً به “واقعیات” حیوانات اهمیت نخواهند داد. به زودی ، باغ وحش از یک شرکت تولیدی خواست که لباسهای موجود واقعی خرس قطبی ، زرافه ، گوریل ، شیر و تنبل را تولید کند.

باغ وحش مخفی ، بر اساس 5 بررسی ، در وب سایت جمع کننده بررسی Rotten Tomatoes دارای رتبه 80٪ تأیید است.

مایکل رشتشافن از لس آنجلس تایمز گفت که “مقاومت ممکن است بی فایده نباشد ، اما انکار شخصی بودن جذابیت های مسخره آمیز باغ وحش مخفی کره جنوبی ، یک کمدی خانوادگی الهام گرفته که معنای تازه ای به خز مصنوعی می دهد ، واقعا شرم آور خواهد بود.” برای Panos Kotzathanasis از HanCinema ، “باغ وحش مخفی فیلمی است که هدف آن ایجاد سرگرمی برای مخاطبان خود است و از این نظر ، نهایت موفقیت را دارد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم باغ وحش مخفی دوبله فارسی Secret Zoo 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!