logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Playing with Fire 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم بازی با آتش 2019 با کیفیت عالی

کیفیت  BluRay 1080p 720p دوبله فارسی

 دانلود فیلم بازی با آتش دوبله فارسی Playing with Fire 2019
دانلود فیلم بازی با آتش دوبله فارسی Playing with Fire 2019

دانلود فیلم بازی با آتش دوبله فارسی 2019

[codein_imdb]

خلاصه داستان :

این فیلم داستان یک گروه از آتشنشانان قوی و تنومند را به تصویر می‌کشد که در کارشان موفق هستند. اما به زودی با سه کودک غیرقابل کنترل روبرو می‌شوند که آنها را در شرایط سختی قرار می‌دهند

تیزر

دو زبانه :

فایل این فیلم بصورت دو زبانه بوده و هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی میتوانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار Media Player Classic بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Navigate را انتخاب کنید سپس از شاخه ایجاد شده بر روی Audio Language کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید . امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند Kmplayer و دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

سرپرست جیک کارسون فرمانده گروهی از افراد سیگاری در جنگلهای دورافتاده کالیفرنیا است. کارسون قادر به یک بحران است و افتخار فوق العاده ای را در کار خود دارد و برای نجات غیرنظامیان در کنار تیمش به موقعیت های خطرناک می رود – کاملاً وفادار مارک راجرز ، رودریگو تورس عصبی و عصبی و “تبر” ، یک بی صدا بزرگ که تبر آتش نشان خود را در همه جا حمل می کند. پس از نجات سه کودک از یک کابین در حال سوختن ، کارسون با فرمانده لشکرزدار جهانی که مورد تحسین قرار گرفته است ، تماس می گیرد. ریچاردز از کارسون و فهرستهای کوتاه کارسون بخاطر جانشینی او ، کار رویایی کارسون ، ستایش می کند.

راجرز به کارسون توصیه می کند که مسئولیت رفاه کودکان بریون ، ویل و زوی تحت “قوانین SafeHaven” است که به اجرای قانون نیاز دارد و نخستین پاسخ دهندگان باید مراقبت از کودکان را تا زمان آزاد شدن در یک والدین یا سرپرست حفظ کنند. کارسون برای مادر بچه ها یک پیام صوتی می گذارد که متن ها را بازگو می کند و می گوید که آنها در راه هستند. تلاش های کارسون برای تکمیل درخواست وی برای فرمانده لشکر ، توسط بچه هایی که در حال حرکت یونجه در اطراف ایستگاه هستند ، نابود می شود و ورود دوست دختر سابق کارسون ، پزشک محیط زیست ، ایمی هیکس ، محلی که در اعتراض به افراد سیگاری در گرفتن آب از زیستگاه های وزغه در معرض خطر برای آتش سوزی است. کارسون سعی می کند بچه ها را بر روی هیکس بارگیری کند ، که امتناع می ورزد.

با وجود ضرب و شتم ، بقیه افراد سیگاری شروع به پیوند با بچه ها می کنند ، با کودک نو پا Zoey گرم کردن وحشیانه تبر و آموزش Torres می خواهد چگونه به حرکت در موقعیت های خطرناک است. برایان تحسین لب را به تحسین راجرز از کارسون می پردازد ، اما پس از آن فرار را در ATV ایستگاه انجام می دهد ، روغن ها را ریخته و لاستیک را برش می دهد تا از تعقیب و گریز جلوگیری کند. کارسون آنها را با اتومبیل خارج از جاده با دوچرخه دختر کوچک دور می کند و بچه ها را در جاده خاکی گوشه می زند. در هنگام درخواست ویلی ، برایان اعتراض می کند که آنها یتیمانی هستند که از مهدکودک فرار می کنند ، از ترس اینکه آنها جدا شوند. پیام های متنی از خود برایان بود. این گروه یک شبه اردو می زند و کارسون قول می دهد تا پس از تولد زوی در دو روز ، سرویس های Child را متوقف کند.

این گروه در حال آماده سازی برای تولد زوی هستند ، و چهار سیگاری که خریداری می کنند نیز برایان و ویل نیز هدایا می خرند. پس از آن کارسون ویل را به هنگام خواب از او خبر می دهد كه در مورد یتی كه با شغلش ازدواج كرده بود ، یك پسر داشت و پس از آن در این شغل فوت كرد زیرا با داشتن یك خانواده پریشان بود. برایان و هیکس هر دو داستان را لمس می کنند ، که با شرایط مرگ پدر کارسون و ناتوانی کارسون در ایجاد روابط منطبق است. جشن تولد بالای صفحه با ورود غیر منتظره ریچاردز و خدمات کودک قطع می شود. بچه ها با اتومبیل ریچاردز فرار می کنند و درست از روی یک صخره از جاده فرار می کنند. برایان در کمربند ایمنی خود به دام افتاده است. Carson چتر نجات می یابد تا آنها را نجات دهد و با کمک ویل ، براین را آزاد می کند تا ماشین بتواند از صخره رد شود.

در ایستگاه ، هیکس و سایر افراد سیگاری خداحافظی عاطفی با کودکان دارند. ریچاردز به کارسون می گوید که خانواده می توانند منبع پشتیبانی باشند و زندگی بیشتر از کار کردن است. با الهام ، کارسون از آزاد کردن کودکان به خدمات کودک تحت قوانین ایمن پناه امتناع می ورزد و طرحی را برای اتخاذ هر سه آنها پیشنهاد می کند. مدتی بعد ، کارسون و هیکس با حضور افراد سیگاری و فرزندان فرزندخوانده خود ازدواج می کنند.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بازی با آتش دوبله فارسی Playing with Fire 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!