logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
91%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Sorry About the Demon 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی بابت شیاطین متاسفم با کیفیت عالی

دانلود فیلم بابت شیاطین متاسفم دوبله فارسی Sorry About the Demon 2022
دانلود فیلم بابت شیاطین متاسفم دوبله فارسی Sorry About the Demon 2022

 

امیلی هاگینز مطمئناً یک یا دو چیز در مورد ترسناک می داند. اگر بخواهید حرف‌های کسی را قبول کنید که از ایده کمدی‌های رمانتیک احساس تهوع می‌کند، این کارگردان 30 ساله بیشتر از برخی از بزرگ‌ترین نام‌های این ژانر درباره رام‌کام می‌داند. ابتکار Shudder 2022 یک کمدی ترسناک تقریباً عالی را نه تنها با جست و جوی شجاعانه در آن بلکه با بهره برداری از تمام کلیشه های خانه خالی از سکنه به دست می آورد.

ما یک پسر دوست‌داشتنی داریم، و با تجربیات بی‌نهایتمان در مورد بی‌هدف بودن قرن بیست و یکم، یک آدم بی‌هدف قابل اعتنا در یک بازنده دوست‌داشتنی. هاگینز یک مرد 20 ساله را از بهترین مواد تشکیل دهنده می آفریند که توسط آشکارترین ناامنی های هزاره بررسی شده است. و ویل (جان مایکل سیمپسون)، یک جک از همه کارها، تنها زمانی با شیاطین درونی خود روبرو می شود که با یک شیطان واقعی روبرو می شود که معیارهای دزدی روح ممکن است بالاتر از برخی از استانداردهای دوستیابی ما باشد. هدف وحشیانه کشیدن طنز شرم آور از مورد انتظارترین ترفندها این است که چگونه Sorry About The Demon حواس شما را به قدری پرت می کند که مشت بعد از مشت ترس های واقعاً تکان دهنده به شما وارد شود.

گریس کوچولو یک دیو به دنبال خود دارد. اما این چیزی نیست که خانواده سلر با کمی صحبت های شیرین و مذاکره شیرین تر با Deomonous نمی توانند از عهده آن برآیند. و چه کسی می‌تواند جایگزین بی‌نهایت بهتری برای فداکاری انسانی باشد تا کسی که دوستان یا خانواده‌ای ندارد؟ ویل را وارد کنید. مدیر خدمات مشتری برای خمیر پرستو بسیار نمکی در شب و نانوا/چوب‌کار/شمع‌ساز روز، ویل برای دوست دخترش که به زودی سابقش می‌شود، کیک درست می‌کند که راهی بهتر برای جشن گرفتن ترفیع بزرگ او نسبت به حضور در اوست. مهمانی کار اگر تحمل یک چیز برای امی دشوارتر از شمع های بدبوی او باشد، عدم جاه طلبی او در زندگی است. و زمانی که می بینید که جدایی در راه است، همچنین می بینید که ویل با تسلیم شدن به دستکاری های کن و تامی سلر و اجاره خانه خالی از سکنه و مجلل آنها را به جهنم دعوت می کند.

این برای ویل خیلی بد نیست تا زمانی که او زمین های خش خش، زمزمه های نامشخص، درها را که خود به خود باز می شوند، و یک روح نوازنده پیانو که مهارت های او را مسخره می کند، نادیده می گیرد. او حتی می تواند تا آنجا پیش برود که صندلی های انباشته و کابینت های باز را با یک نظریه پیش نویس توجیه کند. با این حال، جایی که او خط و نشان می دهد، زمانی است که دئومونوس برای او کیک می پزد. چه این کیک شبح‌آلود بود که ویل را عصبی کرد یا نان آزرده‌اش (به من اعتماد کنید، این یک پدیده واقعی است)، ویل رفتار شیطانی را خیلی خوب نمی‌پذیرد و دوست پلاک‌هراسی‌اش، پاتریک را صدا می‌کند.

پاتریک به نظریه خانه خالی از سکنه حتی کمتر از نظریه ویل معتقد است که این امی بود که وارد خانه شد، کیکی برای او پخت تا عشقش را ابراز کند و رفت. حتی اگر ویل بتواند با یک دیو کیک‌پز کنار بیاید، نمی‌توانید انتظار داشته باشید که او با پسر ارواح لوت اسکوی دزد تیشرت سالم و دختر ارواحی که از هر فرصتی استفاده می‌کند تا او را بازنده خطاب کند، خوب باشد. که روحش برای Deomonous به اندازه کافی خوب نیست. اگر این به اندازه کافی برای ویل بد نیست، ملاقات با امی وقتی متوجه می شود که او نیک خاصی را می بیند، قلب او را بیشتر می شکند.

با دو همکار پاتریک که اتفاقاً در «تمیز کردن» خانه‌ها از ارواح مشغول است، وارد آیمی شوید. ایمی، ویل و پاتریک که از گستردگی خطرناک این تجاوزات بی‌اطلاع هستند، سعی می‌کنند با استفاده بیش از حد از دسته مریم ویل و چیزی که به نظر می‌رسد وان نمک مورتون است، ارواح ناآرام را از خانه بیرون کنند. در حالی که ایمی موفق می شود از شر ارواح خلاص شود، او به زودی متوجه می شود که چیزی که واقعاً خانه را آزار می دهد، دیومونوس است، شیطانی که می خواهد ارواح را تصاحب کند و در ساعت 3:15 صبح آنها را به جهنم بکشاند. ویل با آوردن دوستانش به خانه، عملاً غذای بهتری را برای دئومونوس که روح ویل را شایسته تصاحب نمی‌داند، ارائه می‌کند.

او به جای پاتریک را می گیرد. چرا؟ چون پاتریک حداقل ورزش می کند و حرفه قابل احترامی دارد. پاتریک در حالی که تسخیر شده است، ماده ای پلاک مانند را در زمین حفر می کند تا دریچه ای را باز کند که به نظر می رسد به جهنم منتهی می شود و ویل در حالی که دوستش را نجات می دهد، بازوی او را می شکند. Aimee در نهایت موفق به حذف Deomonous در حال حاضر شده است. از سوی دیگر، ویل سرانجام در زندگی سرگردان خود هدفی پیدا کرده است. او تصمیم می گیرد برای محافظت از افراد بی گناه در برابر چنگال های شیطانی Deomonous، نگهبان بایستد و برای همیشه در خانه زندگی کند.

امی تصمیم می گیرد به دیدار ویل برود تا بازوی آسیب دیده اش را بررسی کند و امیدوار باشد در مورد اینکه چرا او در مهمانی کاری در شبی که آنها از هم جدا شدند شرکت نکرده است. این بخشی است که این فیلم را به لطف دیالوگ های بی نقص و بازی های خارق العاده، به یک رام کام بسیار بهتر و بسیار دلچسب تر از اکثر فیلم های سبک تبدیل می کند. آنها یک عصر دنج را صرف پختن اسپاگتی، تماشای فیلم می کنند و به تدریج صمیمیت خود را به دست می آورند.

اما چرا زندگی به ویل اجازه می دهد استراحت کند؟ پس از یک شب عشق‌بازی امیدوارکننده، ویل از خواب بیدار می‌شود و متوجه می‌شود که امی شبیه شخصیتی از جن‌گیر است. بله، دئومونوس قربانی بعدی خود را گرفته است. تلاش ویل برای استفاده از روش‌های جن‌گیری که در اینترنت کشف کرده بود، در حالی که رئیسش به دلیل عدم حضور در محل کارش فریاد می‌زد، طبق برنامه پیش نمی‌رود. این تا زمانی است که ایمی و پاتریک در خانه شوم ظاهر می شوند و به دنبال حس همدلی ایمی هستند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بابت شیاطین متاسفم دوبله فارسی Sorry About the Demon 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!