logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)
67%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Petta 2019 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم اوباش 2019 با کیفیت عالی

دانلود فیلم اوباش دوبله فارسی Petta 2019
دانلود فیلم اوباش دوبله فارسی Petta 2019

پتا (ترجمه هود) یک فیلم درام اکشن هندی به زبان تامیل محصول سال ۲۰۱۹ به نویسندگی و کارگردانی Karthik Subbaraj است. این فیلم توسط Kalanithi Maran با پرچم Sun Pictures تهیه شده است. در این فیلم راجینیکانث با گروهی از بازیگران مکمل بازی می کند. آهنگسازی آنیرود راویچاندر با تدوین ویوک هارشان و فیلمبرداری توسط تیرو انجام شده است.

این فیلم در 10 ژانویه 2019 منتشر شد. نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد که از اجراها، فیلمبرداری، موسیقی متن و کارگردانی Karthik قدردانی کردند، اما از طولانی بودن بیش از حد آن انتقاد کردند.

کالی یک مرد مسن مرموز و فریبنده است که به عنوان سرپرست خوابگاه پسران در کالجی در اوتی مشغول به کار می شود. او متوجه می شود که هاستل تحت سلطه گروهی از دانشجویان سال آخر سرکش است که توسط مایکل، پسر خراب یک رهبر محلی به نام گنانام رهبری می شود. کالی جلوی شیطنت‌های مایکل را می‌گیرد که منجر به دشمنی این دو می‌شود. کالی همچنین با یک مهماندار NRI به نام انور پیوند نزدیکی برقرار می کند که با آنو، دختر مانگالام، یک شفا دهنده پرانیک در رابطه است. کالی منگلام را متقاعد می کند که رابطه دخترش با انور را بپذیرد و در نهایت عاشق هم می شوند.

مایکل که هوس آنو را دارد، با شنیدن رابطه او با انور خشمگین می شود و سعی می کند آنها را آزار دهد، اما کالی مانع از تعلیق مایکل و دوستانش می شود و انور تحقیر مایکل را ضبط می کند و به اشتراک می گذارد. باند او این ویدئو در اوتار پرادش توسط یک مرد محلی به نام جیتو، پسر یک سیاستمدار قدرتمند به نام سینگارام با نام مستعار سینگار سینگ مورد توجه قرار گرفت. سنگار با دیدن انور در ویدئو و همچنین عکسی با مادرش در فیس بوک، افراد خود را به دلایل نامعلومی برای کشتن انور به اوتی می فرستد. در همان زمان، مایکل که از تعلیق او تحقیر شده بود، افراد خود را برای ضرب و شتم (اما نه کشتن) کالی می فرستد. نقشه مایکل نتیجه معکوس می دهد زیرا او و افرادش در دعوای بین کالی و مردان سینگار گرفتار می شوند. کالی مردان سینگار را تحت سلطه خود در می آورد و احترام مایکل و گنانام را به دست می آورد و به دنبال آن انور از گذشته خود مطلع می شود.

گذشته: انور پسر مالک است که بهترین دوست کالی بود. همچنین مشخص شده است که نام واقعی کالی پتا ولان با نام مستعار پتا است و او مردی محترم در روستای خود در ناحیه مادورای بوده است. مالیک متوجه می شود که دوارام و سنگار برای کسب سود در حال حفر شن و ماسه بوده اند که منجر به دستگیری دوارام توسط مالک و پتا می شود. پتا متوجه می شود که مالیک عاشق پونگودی همسایه پتا بوده است که با او در خارج از ازدواج باردار شده است. اگرچه پتا از زمانی که آنها مسئول مرگ عبدل، پدر مالک بودند، اختلاف نظر داشت، اما سرانجام موافقت کرد، او به همراه همسرش ساراسواتی “سارو” توانستند پدر پونگودی را راجاپندی راضی کنند تا پونگودی را با مالیک ازدواج کند، اما دو پسر راجاپندی، دوارام و سنگار. ، با اتحاد و همچنین واگذاری اموال به پونگودی به شدت مخالفت کرد. پس از ازدواج مالیک و پونگودی، دوارام و سینگار راجاپندی را می کشند. پتا با شنیدن قتل راجاپندی، دوآرام را در هنگام تشییع جنازه راجاپندی می کشد و سینگار را از دهکده بیرون می کند. سینگار که از مرگ دوارام و تبعید اجباری او خشمگین شده است، یک انفجار بمب را در حین سمنتهام پونگودی ترتیب می دهد که باعث کشته شدن مالیک، سارو و پسر پتا چینا می شود. پتا پس از اینکه متوجه شد پونگودی هنوز زنده است، او را به مکان امنی برد. پونگودی بعداً پسری به دنیا آورد که معلوم شد انور است و هر دوی آنها به عنوان پناهنده برای فرار از سنگار به استرالیا رفتند.

حال: با شنیدن این داستان، پتا و انور به همراه سرسپردگان مایکل عازم اوتار پرادش می شوند تا یک بار برای همیشه سنگار را به پایان برسانند. پتا و انور با جیتو روبرو می شوند که تصمیم دارد هر دوی آنها را پس از اطلاع از پدرش بکشد. این دو موفق می شوند از جیتو فرار کنند. بعداً، پتا به طور خصوصی با جیتو ملاقات می کند و به او می گوید که او کسی نیست جز پسرش چینا، که در انفجار بمب نمرده است، اما پس از یافتن او هنوز زنده در خرابه های انفجار توسط سینگار به فرزندی پذیرفته شده است. هنگامی که جیتو در رابطه با والدین خود با سنگار روبرو می شود، دومی افراد خود را برای کشتن جیتو می فرستد که توسط پتا نجات می یابد. پتا و جیتو همراه با انور و سرسپردگان مایکل، سپس وارد عمارت سینگار می شوند و او و سرسپردگانش را می کشند. پس از مرگ سینگار، پتا فاش می‌کند که جیتو پسر او نیست و او واقعاً پسر سینگار است. پتا از او برای هدایت به سنگار به عنوان بخشی از یک استراتژی برای کشتن دومی استفاده کرد. وی همچنین می افزاید که چینا در انفجار بمب جان باخته است. پس از این افشاگری تکان دهنده، پتا جیتو را زیر اسلحه نگه می دارد و او را می کشد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم اوباش دوبله فارسی Petta 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!