logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Enola Holmes 2020 با دوبله فارسی

دانلود فیلم انولا هولمز با کیفیت بالا

دانلود فیلم انولا هولمزEnola Holmes 2020
دانلود فیلم انولا هولمزEnola Holmes 2020

دوبله ساندفیلم (روی فیلم قرار گرفته)
مدير دوبلاژ: محمدعلى جان پناه
مترجم: مسعود ميراسماعيلى
صدابردار: على مطلق
باند: امير شهبازى
ميكس: آرمان بيگدلى
گویندگان: شیلا آژیر، کیکاووس یاکیده، عباس نباتی، الیزا اورامی، حسین سرآبادانی، ابراهیم شفیعی، سارا جعفری، مریم بنایی، آیدین درویش زاده، محمد بهاریان، خشایار معمارزاده، بابک اشکبوس، ابوالفضل شاه بهرامی، فرزانه شجاعی، غزل الکایی، فاطمه صبا و محمدعلی جان پناه

دوبله سام استودیو (صوت جداگانه)
مدیر دوبلاژ: امین قاضی
مترجم: فرهاد اتقیایی
صداپرداز: علی جودی
گویندگان: امین قاضی، ساناز غلامی، محمدرضا صولتی، بهزاد الماسی، فرهاد اتقیایی، نورا رونقی، نرگس سوری، محبوبه نریمیسا، سارا گرجی، سمیه الیاسی، محمد خاوری، مرضیه پور مرشد، مژگان ریاحی، آریاز ذوالفقاری، امیررضا قلی نژاد، حمید موسوی، مهراب مرادی، هومان کریمی، سجاد رمضان زاده، سپهر جمشید پور، محمد حسین شایسته، محمد حسین موحدی پور، سهراب بیات، زهرا معصومی، رویا رشیدی، فاطمه آزاده، پرنیان شادکام، پرنیان ابریشم کش، ریحانه سلیمانیان، مهسا دانشور، گلی روحانی، سارا حبیبی، مریم خانی

انولا هولمز فیلمی مرموز در سال 2020 است که بر اساس اولین کتاب از سریالی به همین نام از نانسی اسپرینگر ساخته شده است. داستان در مورد خواهر نوجوان شرلوک هولمز مشهور است که در جستجوی مادر خود که ناپدید شده است ، به لندن می رود. این فیلم به کارگردانی هری بردبیر ، از فیلمنامه جک تورن ساخته شده است. میلی بابی براون به عنوان شخصیت اصلی بازی می کند و در عین حال به عنوان تهیه کننده فیلم نیز فعالیت می کند. هنری کاویل ، سام کلافلین ، ادیل اختر ، فیونا شاو ، فرانسس دو لا تور ، لویی پارتریک ، سوزی ووکوما و هلنا بونهام کارتر در نقش های مکمل ظاهر می شوند.

در ابتدا برای اکران تئاتر توسط برادران وارنر پیکچرز برنامه ریزی شده بود ، به دلیل همه گیری COVID-19 ، حق پخش این فیلم به Netflix فروخته شد. انولا هولمز در 23 سپتامبر سال 2020 اکران شد. این فیلم با انتقادات مثبت منتقدان که عملکرد براون را تحسین می کردند ، بود.

انولا هولمز کوچکترین خواهر و برادر از خانواده معروف هولمز است. او بسیار باهوش ، مشاهده و بینش است و از هنجارهای اجتماعی زنان آن زمان سرپیچی می کند. مادرش ، Eudoria ، همه چیز را از شطرنج تا جوجیتسو به او آموخته و او را تشویق کرده است که یک زن جوان با اراده و مستقل باشد.

در روز شانزدهمین سالگرد تولدش ، انولا با بیدار شدن متوجه می شود که مادرش ناپدید شده است و فقط برخی از هدایای تولد را پشت سر گذاشته است. او با عجله به ایستگاه قطار می رود تا با برادرانش مایکروفت و شرلوک ملاقات کند ، که در ابتدا موفق به شناسایی او نمی شوند و سالها او را ندیده است. شرلوک او را دختری باهوش می داند ، در حالی که مایکروفت او را مشکل ساز می داند. مایکروت بعنوان سرپرست قانونی خود قصد دارد او را به مدرسه ای که توسط خانم هریسون سختگیر اداره می شود اعزام کند. گل های به جا مانده از مادر او پیام های مخفی را فاش می کند و منجر به پول پنهانی می شود ، که انولا از آنها برای فرار از لباس پسر استفاده می کند. در قطار ، ویسکونت توکسبری جوان را پیدا می کند که در یک کیف مسافرتی پنهان شده است. او فکر می کند که او یک نینکوپاپ است اما به او هشدار می دهد که مردی با کلاه بولر قهوه ای (به نام لینتورن) در قطار است و به دنبال او است. آنها برای فرار از قطار می پرند. توکسبری هیچ یک از مواد غذایی را در اختیار شما قرار نمی دهد. آنها به لندن سفر می کنند و آنجا جدا می شوند.

او که به عنوان یک خانم مناسب ویکتوریایی مبدل شده است ، ردیابی Eudoria را ادامه می دهد و پیام های رمزآمیز را در تبلیغات شخصی روزنامه به جا می گذارد. Enola جزوه ها و خانه امن حاوی مواد منفجره را کشف می کند و می فهمد که Eudoria بخشی از یک گروه رادیکال از گیاهان مجاز است. او توسط لینتورن مورد حمله قرار می گیرد ، که او را برای اطلاعات در مورد توکسبری شکنجه می کند ، و تلاش می کند او را غرق کند. آنها می جنگند ، اما او قادر است مواد منفجره را مشتعل کرده و فرار کند. انولا تصمیم می گیرد در جستجوی مادرش موقتاً متوقف شود و در عوض دوباره توکسبری را برای نجات او پیدا کند زیرا او توانایی دفاع از خود را ندارد. Enola برای کسب اطلاعات بیشتر از املاک Tukkesbury در سالن Basilwether بازدید می کند. مایکروفت بازرس Lestrade از اسکاتلندیارد را جستجو می کند تا Enola را جستجو کند.

انولا هولمز توکسبری را در کاوان گاردن در حال گل فروشی می یابد و او را در مورد خطر هشدار می دهد. او به او کمک می کند تا فرار کند اما توسط لسترید گرفتار شده و در مدرسه پایان میس هریسون توسط مایکروفت زندانی می شود. شرلوک به او سر می زند و اعتراف می کند که از کار کارآگاهی وی تحت تأثیر قرار گرفته است. توکسبری دزدکی وارد مدرسه می شود و آنها با هم فرار می کنند و ماشین موتور خانم هریسون را می دزدند. آنها به چنگالی در جاده می رسند و به جای بازگشت به لندن ، انولا تصمیم می گیرد که آنها باید به سالن باسیلوتر بروند و با عموی توکسبری که او نتیجه گرفته است قصد دارد او را بکشد ، روبرو شوند. این ملک به ظاهر خلوت است ، اما لینتورن در کمین آنها قرار می گیرد و یک اسلحه کمری شلیک می کند. Enola با استفاده از حرکت جوجیتسو او را لگدمال می کند و باعث آسیب دیدگی سر می شود. مادربزرگ توكسبوري به عنوان شرور واقعي آشكار مي شود. یک سنت گرا ، او نمی خواست که او جای پدرش را در مجلس لردها بگیرد و به لایحه اصلاحات رأی دهد. او به سینه نوه خود شلیک می کند ، اما او به لطف یک زره پوش که زیر لباس های خود پنهان کرده بود ، زنده می ماند. شرلوک به اسکاتلند یارد می رسد و لسترید از او دو س asksال می پرسد: اول اینکه چگونه موفق به حل پرونده شد و دوم اینکه خواهرش چگونه اول آن را حل کرد.

انولا هولمز پیامی را در روزنامه می یابد و رمزگشایی می کند اما نتیجه می گیرد که این پیام توسط مادرش ارسال نشده است. در محل جلسه ، شرلوک و مایکروفت درباره انولا بحث می کنند و شرلوک پیشنهاد می کند که سرپرست او شود. آنها تصمیم می گیرند که بروند و شرلوک متوجه سرنخی می شود اما تصمیم می گیرد که به دنبال انولا نگردد. در تمام این مدت Enola لباس مبدل به عنوان یک خبربازی را تماشا می کرد. با بازگشت به محل اقامت خود ، انولا هولمز مادرش را در آنجا منتظر می بیند. آنها در آغوش می کشند ، و Eudoria توضیح می دهد که چرا او مجبور به ترک شده است ، و چرا او باید دوباره ترک کند ، اما او تحت تأثیر آنچه Enola قرار گرفته است تحت تأثیر قرار می گیرد. انولا آزادی و هدف خود را یافته است – او یک کارآگاه و یافتن ارواح از دست رفته است.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم انولا هولمزEnola Holmes 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!