logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
69/100%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Wonder 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی اعجوبه 2022 با کیفیت عالی

دانلود فیلم اعجوبه دوبله فارسی The Wonder 2022
دانلود فیلم اعجوبه دوبله فارسی The Wonder 2022

شگفت‌انگیز (به انگلیسی: The Wonder) یک فیلم درام دوره روان‌شناختی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی سباستین للیو بر اساس فیلمنامه‌ای از اما دونوگهو، للیو و آلیس برچ است که بر اساس رمانی به همین نام اثر دونوهو در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است. داستان یک پرستار انگلیسی را دنبال می کند که به یک روستای ایرلندی فرستاده می شود تا دختر جوانی را مشاهده کند که ظاهراً می تواند بدون خوردن غذا زنده بماند (ایندیا). فلورانس پیو گروهی را رهبری می‌کند که شامل تام برک، نیام الگار، الین کسیدی، درموت کراولی، برایان اف.

شگفت‌انگیز اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم تلوراید در 2 سپتامبر 2022 داشت و در 2 نوامبر 2022 قبل از پخش در نتفلیکس در 16 نوامبر 2022 در سینماهای منتخب اکران شد. به خصوص Pugh.

در سال 1862، الیزابت “لیب” رایت، یک پرستار انگلیسی که در جنگ کریمه خدمت می کرد، به دهکده ای روستایی در ایرلند فرستاده می شود، جایی که او وظیفه دارد از نزدیک آنا اودانل، دختر روزه داری را که به گفته خانواده اش چیزی نخورده است، تماشا کند. به مدت چهار ماه

یک راهبه به نام خواهر مایکل به او کمک می کند و آن دو باید یافته های خود را به طور مستقل به شورایی از مقامات محلی گزارش دهند. آسیب قحطی بزرگ هنوز بر جامعه حاکم است و بسیاری از مردم محلی نسبت به پرستار انگلیسی محتاط هستند.

در خانه دورافتاده آنا، لیب با خانواده عمیقا مذهبی او ملاقات می کند: مادرش روزلین، پدرش مالاچی و خواهر بزرگترش کیتی. در شام، لیب متوجه می شود که یک برادر بزرگتر وجود داشته است که به دلیل یک بیماری ناشناخته درگذشته است. خود آنا در سلامت ظاهر می شود و می گوید که با مصرف «منا از بهشت» زنده مانده است.

لیب در اقامتگاه خود با ویلیام برن، مردی که در محلی بزرگ شده بود و خانواده اش در قحطی بزرگ در حالی که او در مدرسه شبانه روزی نبود، از بین رفته بود، برخورد می کند. ویلیام که اکنون روزنامه‌نگار دیلی تلگراف است، این داستان را گزارش می‌کند که به عقیده او دروغ است. لیب و ویلیام با هم درگیر می شوند.

مشاهدات لیب در ابتدا هیچ شواهدی از فریب را نشان نمی دهد. آنا بارها در روز به دعا ادامه می دهد و اعتراف می کند که از سرنوشت لعنت شدگان جهنم می ترسد. لیب که هنوز برای تنها فرزندش که در کودکی مرده بود غصه می خورد، برای کمک به خوابش لاودانیوم می خورد.

لیب با توجه به اینکه هر روز عصر مادرش شب بخیر آنا را در حالی که صورتش را حجامت می‌کند، می‌بوسد، نتیجه می‌گیرد که غذای جویده شده مخفیانه به آنا داده می‌شود. او خانواده را از دست زدن به او منع می کند. آنا انکار نمی کند که این «مَنَه» اوست و دلایل روزه خود را برای لیب فاش می کند: برادر بزرگترش بارها به او تجاوز کرده بود و او مرگ او را به خشم خدا نسبت می دهد. آنا معتقد است که با فدا کردن جان خود روح برادرش را از لعنت آزاد می کند.

جدا از تماس خانواده، وضعیت آنا بدتر می شود. ویلیام گزارشی را به مقاله خود، “قتل بر اساس درجه” ارسال می کند، که در آن مقصر مرگ مورد انتظار آنا را به گردن خانواده و جامعه می اندازد.

لیب یافته های خود را به شورا اطلاع می دهد، اما آنها از باور او خودداری می کنند. خواهر مایکل ادعا می کند که هیچ مدرکی مبنی بر اینکه روزلین به آنا غذا می دهد، پیدا نکرده است. شورا آنا را مورد سوال قرار می دهد، اما او تکرار می کند که او تنها توسط “ماننا از بهشت” حمایت می شود.

لیب که می‌داند آنا ناگزیر می‌میرد مگر اینکه به زودی غذا بخورد، از خانواده درخواست می‌کند که اقدامی انجام دهند، یا حداقل از مادرش می‌خواهد که بوسه‌ها را از سر بگیرد. روزلین امتناع می کند و می گوید که پس از مرگ مقدس آنا، هر دو فرزندش در بهشت ​​خواهند بود.

لیب ویلیام را متقاعد می کند تا در طرح نجات کمک کند. در حالی که خانواده در مراسم عشای ربانی هستند، لیب آنا را که اکنون نزدیک به مرگ است، به چاهی مقدس در نزدیکی می آورد. او به او می گوید که اگرچه «آنا» خواهد مرد، اما به عنوان یک دختر جدید به نام «نان» دوباره متولد خواهد شد. آنا چشمانش را می بندد و به نظر می رسد که قبل از زنده شدن می میرد و لیب بالاخره می تواند به او غذا بدهد. لیب به تنهایی به خانه برمی‌گردد و آن را آتش می‌زند و عمداً بطری لودانیم او را هم از بین می‌برد.

لیب به شورا می گوید که آنا به دلایل طبیعی فوت کرده است و این آتش سوزی یک حادثه بوده است. نگران مقصر بودن احتمالی خود برای مرگ آنا، و در غیاب جسد در بقایای سوخته شده خانه، بدون دستمزد به کار او پایان می دهند. خواهر مایکل به لیب می‌گوید که پس از ترک عشای ربانی، رویایی از آنا را دیده بود که فرشته‌ای سوار بر اسب از منطقه خارج می‌شد. او از لیب می خواهد که قسم بخورد که آنا به جای بهتری رفته است.

در دوبلین، لیب با ویلیام و نان که سلامتی خود را به دست آورده است، دوباره متحد می شود. این سه نفر به عنوان یک خانواده به نام چشایر ظاهر می شوند و عازم سیدنی می شوند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم اعجوبه دوبله فارسی The Wonder 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!