logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Eternals 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی اترنالز 2021 با کیفیت عالی

دانلود فیلم اترنالز Eternals 2021
دانلود فیلم اترنالز Eternals 2021

[codein_imdb]

Eternals یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی محصول 2021 است که بر اساس مسابقه کامیکس مارول به همین نام ساخته شده است. این فیلم که توسط استودیو مارول تولید و توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع شده است، بیست و ششمین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) است. کارگردانی این فیلم بر عهده Chloé Zhao است که فیلمنامه آن را با پاتریک بورلی، رایان فیرپو و کاز فیرپو نوشته است. بازیگرانی از جمله جما چان، ریچارد مدن، کومیل نانجیانی، لیا مک هیو، برایان تایری هنری، لورن ریدلوف، بری کیوگان، دان لی، هاریش پاتل، کیت هرینگتون، سلما هایک و آنجلینا جولی در آن بازی می‌کنند. در این فیلم، Eternals، یک نژاد بیگانه جاودانه، پس از هزاران سال از مخفی شدن بیرون می آیند تا از زمین در برابر همتایان باستانی خود، Deviants محافظت کنند.

در آوریل 2018، کوین فایگی، رئیس استودیو مارول اعلام کرد که ساخت فیلمی بر اساس Eternals آغاز شده است و رایان و کاز فیرپو برای نوشتن فیلمنامه در ماه می استخدام شدند. ژائو قرار بود تا اواخر سپتامبر فیلم را کارگردانی کند، و آزادی خلاقانه قابل توجهی با فیلم داده شد، که منجر به فیلمبرداری در لوکیشن بیشتر از فیلم‌های قبلی MCU شد. ژائو فیلمنامه را بازنویسی کرد که بعدها گزارش شد که بورلی نیز در آن نقش داشته است. عکاسی اصلی از جولای 2019 تا فوریه 2020، در استودیو Pinewood و همچنین در لوکیشن لندن و آکسفورد، انگلستان و جزایر قناری انجام شد.

Eternals در 18 اکتبر 2021 در لس آنجلس به نمایش درآمد و در 5 نوامبر در ایالات متحده به عنوان بخشی از فاز چهار MCU منتشر شد. این فیلم بیش از 401 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت و دهمین فیلم پرفروش سال 2021 شد. این فیلم با نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد که مضامین و جلوه های بصری آن را تحسین کردند، اما از فیلمنامه، سرعت، زمان اجرا و توسعه شخصیت آن انتقاد کردند.

در 5000 سال قبل از میلاد، ده ابدی ابرقدرت – آجاک، سرسی، ایکاریس، کینگو، اسپریت، فستوس، مککاری، دروئیگ، گیلگمش، و تنا- توسط آریشم آسمانی با کشتی فضایی خود، Domo، به زمین فرستاده می‌شوند تا انحرافات مهاجم را نابود کنند. ظاهراً آخرین Deviants در سال 1521 کشته شدند، زمانی که نظرات گروه در مورد ادامه مسئولیت ها و رابطه آنها با نوع بشر متفاوت بود. در طول پانصد سال آینده آنها عمدتاً جدا از هم زندگی می کنند و منتظرند تا آریشم به آنها بگوید که می توانند بروند.

در حال حاضر سرسی و اسپرایت با هم در لندن زندگی می کنند. بعد از اینکه ایکاریس شریک سرسی قرن ها قبل او را ترک کرد، او اکنون با دین ویتمن انسانی که در موزه تاریخ طبیعی کار می کند رابطه دارد. این سه نفر توسط Deviant Kro مورد حمله قرار می گیرند و ایکاریس از راه می رسد و موجود را بدرقه می کند. با نگرانی از بازگشت Deviants، آنها به داکوتای جنوبی سفر می کنند تا با رهبر خود، Ajak، دوباره بپیوندند تا او را مرده بیابند. سرسی پس از مرگ توسط آژاک به عنوان جانشین او انتخاب می شود و به او توانایی برقراری ارتباط با آریشم را می دهد.

سرسی با آریشم تماس می گیرد و متوجه می شود که ماموریت ابدی ها مبارزه با منحرفان نبوده بلکه آماده سازی زمین برای “ظهور” بوده است. آریشم توضیح می‌دهد که برای میلیون‌ها سال، او دانه‌های آسمان‌ها را در سیاراتی می‌کارد، جایی که انرژی حاصل از جمعیت‌های بزرگ اجازه می‌دهد تا آسمان‌ها متولد شوند. Deviants فرستاده شدند تا شکارچیان اوج هر سیاره را نابود کنند تا از توسعه حیات هوشمند اطمینان حاصل کنند، اما زمانی که Deviants تکامل یافتند و شروع به شکار جمعیت های بومی سیارات کردند، Arishem ابدی ها را برای شکار آنها ایجاد کرد. با معکوس شدن بلیپ، [N 2] زمین به جمعیت لازم برای تولد تیاموت آسمانی رسیده است که منجر به نابودی زمین خواهد شد.

به امید به تأخیر انداختن ظهور، آنها با دیگر ابدیان متحد می شوند. در اقامتگاه Druig در جنگل های بارانی آمازون توسط Deviants مورد حمله قرار می گیرند و همه آنها را می کشند به جز Kro که قبل از فرار گیلگمش را می کشد. فستوس ذهن واحد را پیشنهاد می کند، ارتباطی بین همه ابدی ها که به دروگ قدرت کافی می دهد تا تیاموت را با قدرت های کنترل ذهن خود بخواباند. با این حال، ایکاریس فاش می کند که آژاک قرن ها قبل از ظهور به او گفته است و او نمی خواهد به آریشم خیانت کند. هنگامی که آژاک شش روز قبل به او پیشنهاد کرد که سعی کنند جلوی ظهور را بگیرند، او را به سوی Deviants هدایت کرد و اجازه داد او را بکشند. اسپرایت به دلیل عشق نافرجامش به ایکاریس به ایکاریس می‌پیوندد در حالی که کینگو تصمیم به ترک می‌گیرد زیرا نمی‌خواهد جلوی تولد تیاموت را بگیرد یا با هم تیمی‌هایش مبارزه کند.

مککاری محل ظهور، یک آتشفشان فعال در اقیانوس هند است، جایی که ایکاریس و اسپرایت تلاش می کنند تا آنها را متوقف کنند. دروگ اسپرایت را ناک اوت می کند و فاستوس ایکاریس را مهار می کند در حالی که کرو می رسد و توسط تنا کشته می شود. دروگ نمی تواند تیاموت را بخواباند و سرسی در عوض سعی می کند او را به سنگ مرمر تبدیل کند. ایکاریس از محدودیت های خود رها می شود و می رود تا سرسی را بکشد اما به دلیل عشقی که به او دارد خود را ناتوان می بیند. هم او و هم اسپرایت به بقیه در Uni-Mind می پیوندند و سرسی قدرت کافی برای تبدیل تیاموت به سنگ مرمر به دست می آورد. ایکاریس با احساس گناه به خورشید پرواز می کند. به درخواست اسپرایت، سرسی از انرژی باقی مانده از ذهن واحد استفاده می کند تا اسپریت را به یک انسان تبدیل کند و به حالت کودکی دائمی خود پایان دهد. Thena، Druig و Makkari در Domo حرکت می‌کنند تا ابدی‌ها را در سیارات دیگر بیابند و در حالی که سرسی، فاستوس و کینگو روی زمین باقی می‌مانند، درباره ظهورها هشدار می‌دهند.

دین اظهار عشق خود را به سرسی می کند و در شرف فاش کردن رازی در مورد تاریخچه خانواده اش است که او، فاستوس و کینگو توسط آریشم به فضا کشیده می شوند. آریشم که از خیانت آنها ناراضی است، می گوید اگر خاطرات ابدیان نشان دهد که انسان ها شایسته زندگی هستند، از بشریت در امان خواهد ماند. او با عهد به بازگشت برای قضاوت، سه نفر را با خود به یک تکینگی می برد. در یک صحنه میانی، تنا، مککاری و دروگ با اروس ابدی، برادر تانوس و دستیارش پیپ ترول ملاقات می‌کنند که به آنها کمک می‌کنند. در یک صحنه پس از اعتبار، Dane افسانه ای Ebony Blade را از اجداد خود به ارث می برد و یک فرد نادیده می پرسد که آیا او برای آن آماده است یا خیر.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم اترنالز Eternals 2021 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!