logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Ayyappanum Koshiyum 2020 با کیفیت بالا

 

دانلود فیلم آیاپان و کوشی با دوبله فارسی

دانلود فیلم آیاپان و کوشی Ayyappanum Koshiyum 2020 دوبله فارسی
دانلود فیلم آیاپان و کوشی Ayyappanum Koshiyum 2020 دوبله فارسی

Ayyappanum Koshiyum (ترجمه Ayyappan و Koshi) یک فیلم مهیج و مهیج زبان هندی به سبک مالایایی در سال 2020 است که توسط ساچی نوشته و کارگردانی شده است. این توسط Ranjith و P. M. Sasidharan تحت شرکت Gold Coin Motion Picture Company تولید شده است. در این فیلم Prithviraj Sukumaran و Biju Menon در نقش های اصلی بازی می کنند. این داستان حول درگیری بین کشی کورین ، نفوذی و ثروتمند هاولیدار سابق و ایایپان نایر ، بازرس فرعی در آتاپادی است. موسیقی توسط Jakes Bejoy تهیه شده است.

عکاسی اصلی از اکتبر تا دسامبر سال 2019 انجام شد. Ayyappanum Koshiyum در 7 فوریه 2020 اکران شد. این فیلم با استقبال مثبت منتقدان روبرو شد و در گیشه موفقیت تجاری داشت. این فیلم پس از آنجام پاتیراا ، دومین فیلم پردرآمد مالایایی سال بود.

کوچی کورین ، هاویلدار سابق با راننده خود کوماران در راه Ooty است. كوشی مست است و نزدیك با صندلی پر از الكل روی صندلی عقب ماشین رد شده است. آنها ترجیح داده اند مسیر Attappadi را طی کنند ، زیرا آنها نمی دانستند منطقه ای ممنوع الکل است. در آنجا ، ماشین در یک توقف عادی ترافیکی متوقف می شود که یک پلیس ، جنگل و اداره امور مالیات ترکیبی است. با پیدا کردن مشروبات الکلی در ماشین ، مسئولان مالیات با دستکاری کوشی. كوشی ، از این حمله ، به افسر مالیات مالیات فیصل عصبانی شده است. با دیدن این Ayyapan Nair قدم می زند و کوشی را مهار می کند.

با بردن كوشی به كلانتری ، افسران از دیدن نام چهره های شناخته شده سیاسی و رسانه ای در لیست تماس تلفن همراه كوشی مبهوت می شوند. كوشی نشان می دهد كه او پسر كوریان جان و یك مرشد ثروتمند و با نفوذ از ارتش هندوستان است كه در كتاپانا زندگی می كند. با سر و صدا بر سر این موضوع و به دلیل مشورت با مافوق خود ، آیاپان نایر تصمیم می گیرد به راحتی از پس او برآید و با او دلیل می آورد. كوشی از آیاپان می خواهد كه برای گذراندن كریسمس به وی اجازه دهد به مدت 5 روز به خانه برگردد و قول می دهد كه برای هرگونه حكم زندان بازگردد. اما ، آیاپان با بیان اینکه در بخشهای غیر قابل پرداخت برای وی رزرو شده است ، امتناع می کند و ممکن است به خانه بازنگردد. بعداً كوشی به دلیل معتاد بودن ، یك ذوب كاهش می یابد و از او الكل می خواهد. برخلاف غرایز بهتر او ، نایر با کمک یک خانم پاسبان مقداری از سهام مصادره شده را به او می ریزد. کوشی مخفیانه این را بر روی تلفن خود ضبط می کند.

كوشی به مدت 12 روز در زندان فرعی پالكاد بازداشت می شود و در آنجا توسط خانواده اش ملاقات می شود. پس از 12 روز ، كوشی به شرطی كه هر دوشنبه و پنجشنبه یك بار در ایستگاه Attapadi امضا كند ، وثیقه می گیرد. پس از آزادی ، او با استفاده از فیلم های ویدئویی ، SI Ayyappan Nair و یك بانوی پاسبان را كه به دلیل شکستن منع تعلیق محروم شده بود ، قرار می دهد. ایایپان معلق و دستگیر می شود. او توسط بازرس حلقه با وثیقه بیرون آورده می شود. بازرس حلقه با دوست كوشي ، MLA جورج ، مصالحه مي كند كه كوشي مي تواند همزمان براي همه شرايط وثيقه آينده امضا كند ، و در عوض عدم ارائه شواهد ويدئويي اصلي در تحقيقات عليه آياپان ، اين غوغا را پايان دهد. كوشی پس از امضا در ایستگاه ، به حرف خود بازمی گردد و وكیل وی در هنگام استعلام مدرک ویدئو را ارائه می دهد.

کمیسیون تحقیق در دفتر DSP به شدت مورد اهانت قرار می گیرد و كوشی در خارج از دفتر DSP با او ملاقات می كند و سوار اتوبوس می شود تا با او صحبت كند. اما ، به دلیل خودخواهی ، هر دو یکدیگر را به چالش می کشند و کوشی با ماشین خود دور می شود. با عصبانیت از این عمل غرورآمیز غرورآمیز ، نایر به طرز وحشیانه ای یک کلاهبردار کوتاه مدت کوتامانی (که به کشی کمک می کرد) را در مقابل کوشی شکست داده و ساختمان غیرقانونی مانی را خراب می کند. کشی با ناامیدی به نوشیدنی در تامیل نادو می رود. هنگام بازگشت به عطاپادی ، راننده كوشی دستگیر و ماشین وی توقیف می شود. کوشی که بدون موبایل ، کیف پول و سایر گزینه ها باقی مانده است شروع به راه رفتن به سمت آتاپادی می کند. آیایپان او را با دوچرخه سوار می کند و هر دو با تهدید به مرگ یکدیگر را طعنه می زنند. کوچی که از دوچرخه Ayyapan خارج می شود ، کیلومترها به سمت Attapadi می رود و در آنجا طبق دستورالعمل های Ayyappan از اقامت خودداری می کنند. تلفن كوشي توسط يك پاسبان جوان به طور غيرقانوني به آياپان داده مي شود. ایایپان با پدر كوشی تماس می گیرد و می گوید كه به زودی پسرش در معرض خطر جدی قرار خواهد گرفت.

کوریان جان با شنیدن این موضوع و نگران امنیت پسرش ، پسر عموهای کوشی را برای کمک به او می فرستد و به عنوان احتیاط برای امنیت پسرش ، مخفیانه مهاجمان حرفه ای را می فرستد. روز بعد ، كوشی و ایااپان در داخل اداره پلیس درگیر می شوند و بازرس حلقه آنها را تقسیم می كند. CI دو پلیس را مأمور نگهداری از کوشی در همه زمان ها می کند. اما ، این پلیس آیون را در مورد معامله گران كوشی آگاه می كند و ایایاپان آنها را آبی و سیاه می كند.

پدر كوشی از نفوذ خود برای گرفتن دستور بازداشت همسر نایر (و در نتیجه پسر نوپای آنها) استفاده می كند ، زیرا وی سالها پیش به یك سازمان مائوئیست وابسته بود. کوشی تصمیم می گیرد یکبار با صلح و آرامش به این مسئله پایان دهد و طرحی را برای نجات شغل آیاپان تنظیم می کند. در حالی كه كوشی برای كمك به آیاپان در آنجا نیست ، دستور بازداشت فرا می رسد و ایااپان از تسلیم همسر خودداری می كند. این امر آنها را مجبور به فرار از عطاپادی می کند. نایر او و پسرش را به سلامت رها می کند از آنجا که كوشی در عطاپادی نیست ، ایااپان برای یافتن وی به خانه كوشی در كتاپانا می رود. بعد از یک مسابقه کوتاه با کوریان ، نایر برای مقابله با کوشی به عطاپادی برگشت. با این حال ، با نظارت بر وضعیت متشنج ، حفاظت پلیس به كوشی اختصاص داده شده است. کوریان به دنبال آیایپان به سمت عطاپادی می رود و به کوشی می گوید که وی طی 24 ساعت آیاپان را خواهد کشت. كوشی به پلیس اطلاع می دهد كه پدرش در آتاپادی به سر می برد و او كسی است كه زودتر آدمهای كشتار را برای كشتن آیایپان می فرستد. کورین دستگیر و زندانی می شود. هنگامی که عیاپان سرانجام کوشی را به چالش می کشد ، کوشی گزینه دیگری را برای انجام مسابقه در شهر آنایکاتی در نزدیکی ایالت تامیل نادو ، فراتر از صلاحیت پلیس کرالا ، پیشنهاد می کند.

نیر با این موافقت می کند و در طول مبارزه برتری خود را به دست می آورد. IG و بقیه پلیس که به طور پنهانی نظاره گر جنگ بودند ، درست در زمانی که به نظر می رسد Nair قصد کشتن کشی را دارد و آنها را از هم جدا می کند ، وارد عمل می شوند. بازرس حلقه به نایر می گوید كه كوشی خود را به عنوان یك معتاد به الكل در نظر گرفته است ، و سپس نایر برای فوریت های پزشکی الكل ریخته تا سطح الكل خون كوشی را در حد لازم برای كار سالم حفظ كند. این امر باعث شده است که کلیه اتهامات علیه نایر (به دلیل شکستن منع تحریم) کنار گذاشته شود و وی دوباره به پلیس بازگردد. همچنین اتهامات همسر نایر منتفی شده است. یک سال بعد ، نایر بنا به درخواست او به کاتاپانا منتقل می شود و پس از آن به دیدار کشی می رود و با او دست می دهد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم آیاپان و کوشی Ayyappanum Koshiyum 2020 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!