logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم AKA 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی آکا با کیفیت عالی

دانلود فیلم آکا دوبله فارسی AKA 2023
دانلود فیلم آکا دوبله فارسی AKA 2023

 

 

فیلم‌های اکشن بدون هیچ محتوایی، پرهیاهو هستند. در حالی که از همان ابتدا چیزی برای آنها پیش نمی آید، فقط صحنه های اکشن بی پایان فیلم را ناخوشایند و حتی خسته کننده می کند. باید بیشتر از صحنه های اکشنی که فیلم یا برنامه تلویزیونی در این ژانر ارائه می دهد وجود داشته باشد. AKA ، یک فیلم اصلی فرانسوی نتفلیکس، به دلیل اینکه یک فیلم اکشن کاملاً غیر جالب است، در این دسته قرار می گیرد. به کارگردانی مورگان اس. دالیبرت، همه چیز درباره یک مرد نظامی سابق است که برای نفوذ به یک سندیکای جنایی استخدام شده است، اما آیا او به افرادی که قرار نیست به آنها وابسته شود؟

AKA با یک مامور ویژه OPS که برای نجات سونیا گوتیه، یک روزنامه‌نگار مشهور فرانسوی به لیبی فرستاده می‌شود، شروع می‌کند و به لطف مهارت‌های رزمی عالی این آقا در کوتاه‌مدت نجات پیدا می‌کند. اما مشکل کل این سکانس این است که با تنبلی اجرا می شود. این موضوع قرار است حال و هوای فیلم را برای دو ساعت آینده ایجاد کند، اما چیزی برای هیجان تماشاگران ایجاد نمی کند. معلوم می شود که این مرد آدام فرانکو است که توسط اطلاعات فرانسه استخدام شده است تا به یک سندیکای جنایی فرانسوی که توسط ویکتور اداره می شود، نفوذ کند، مرد اصلی که به خاطر پناه دادن به یک جنگ سالار سودان جنوبی که اکنون حامی داعش است، شناخته شده است. کار آدام فرانکو نزدیک شدن به ویکتور و به دست آوردن اطلاعات دقیق در مورد این جنگ سالار است که ظاهراً پشت یک حمله تروریستی در پایتخت فرانسه است و به نظر می رسد مرد در کشور مخفی شده و یک حمله تروریستی دیگر را برنامه ریزی می کند. ویکتور کسی است که بودجه اقامت خود را در کشور و اطلاعاتی را تأمین می کند تا آنها را باز کند تا بتوانند فرمانده جنگ را دستگیر کنند. پیشینه بی رحمانه آدام فرانکو در مبارزات تنها راه رسیدن به او است.

این مرد برای محافظت از بچه های ویکتور به تیم امنیتی ملحق می شود و به آرامی سعی می کند کل حلقه را بفهمد و شروع به قرار دادن اشکالات در خانه ویکتور می کند تا هرچه بیشتر اطلاعات ممکن را به افرادش برساند.

وقتی صحبت از برخورد با موقعیتی می شود که در آن مردی مانند ویکتور ادعا می شود خطرناک است، همه اینها مضحک به نظر می رسد، اما آدام فرانکو بدون هیچ گونه بررسی کامل سابقه به باند می پیوندد. به نظر می رسد کمی زیاد است، و برای یک تازه کار تعیین شغلی به این نزدیکی به رئیس اصلی نیز در این مرحله از به اصطلاح جمع آوری اطلاعات امکان پذیر نیست. در مورد چگونگی شناخت بیشتر آدام درباره جنگ سالار اطلاعات زیادی وجود ندارد، زیرا فیلمنامه فقط این را به مخاطب واگذار می کند تا مسائل را در نیمه راه فرض کند. من از دادن خبر به سازندگان متنفرم، اما اینطور نیست. تماشاگران نمی‌خواهند با قاشق غذا بخورند، اما همچنین نمی‌خواهند در میان فیلم‌های اکشن با اکتان بالا معلق بمانند و به دنبال پاسخ باشند. هیچ افشاگری در مورد اینکه آدم چه زمانی و چگونه مظنون شد یا چه نوع نشتی برای چه کسی اتفاق افتاد، وجود ندارد. اینها نکات اساسی داستانی است که می توانست توسط نویسنده-بازیگر این فیلم، آلبان لنوار، پوشش داده شود. اما تمرکز آنقدر روی همه چیز است که فیلمنامه به عنوان چیزی پراکنده جلوه می کند. درک اینکه بعد از یک نقطه چه اتفاقی در حال رخ دادن است، در همه جا وجود دارد.

آدام به دنبال جنگ سالار می رود، اما به سرعت و به زودی، او همچنین فرزندان رئیسش را نجات می دهد تا نسخه ای از خودش را به مخاطب نشان دهد که نرم و مهربان است زیرا بچه ها هیچ ربطی به سندیکا ندارند. این ماهیت او حتی در پایان فیلم هم به کار می آید، اما در آن زمان، فیلم آنقدر تصادفی و عجیب می شود که عمل سخاوتمندانه او هیچ نکته ی عجیبی را به فیلمنامه اضافه نمی کند. فیلمنامه آلبان لنوآر نمی توانست تصادفی تر از این باشد زیرا مطمئن نیست نویسنده با پریدن از صحنه ای به صحنه دیگر بدون اینکه برای مخاطب معنا پیدا کند، چه چیزی را می خواهد منتقل کند. داستان نیز بیش از حد نامنظم می شود زیرا احساس می کند نویسنده می خواهد همه چیز را از هر فیلم اکشنی که تا به حال ساخته شده است بیاورد. مردی که آنقدر بی رحم است که وارد سندیکای جنایی شود، مردی که گوشه ای نرم برای بچه ها دارد، مردی که خودش فرزندش را از دست داده و در نهایت وقتی پوششش دمیده می شود، وجه دیگری از خودش را نشان می دهد.

اگر سازندگان برای ساخت فیلمنامه یک سرمایه گذاری منسجم وقت می گذاشتند، فیلم می توانست خیلی بهتر باشد، حتی اگر داستان هنوز برای فیلم یک لطف نجات بخش نبود. تنها لطف نجات دهنده برای AKA نتفلیکس، قرار دادن صحنه های اکشن و نحوه فیلمبرداری آنهاست. دو صحنه اکشن به دلایل خوبی برجسته می شوند. یکی از مواردی که از طریق فیلم‌های دوربین مداربسته اتفاق می‌افتد، نزاع بین آدام و سایر شرورانی است که می‌خواهند وارد باشگاه ویکتور شوند، و یک سکانس اکشن دیگر در داخل فاحشه‌خانه‌ای قرار می‌گیرد که پسر ویکتور در آن گروگان گرفته شده است. مردی در حال گوش دادن به موسیقی با صدای بلند است، اما در پس زمینه، دعوای تمام عیار بین آدام و یکی از آدم رباها در جریان است. این دو صحنه به دلایل درستی برجسته می شوند زیرا فعلاً احساس می شود سازندگان این کار را درست انجام داده اند و امیدوارم صحنه های اکشن بیشتری وجود داشته باشد که به نوعی فیلم را نجات دهد و آن را جذاب کند. اگر داستان نبود، مخاطب حداقل می توانست به سرگرم شدن با چند سکانس اکشن سرگرم کننده تکیه کند. اما شادی به همین جا ختم می شود.

هیچ چیز دیگری وجود ندارد که بتواند AKA را به هر شکلی نجات دهد. حتی بازی همه بازیگران فیلم به نظر می رسد که آنها فقط کلمات را بیان می کنند، زیرا هیچ احساسی وجود ندارد که بتوان دید یا شنید. به نظر می رسد بازیگران در بیشتر قسمت های فیلم در خواب راه می روند. AKA قادر به فروش خود در هیچ بخش نیست. کارگردانی نیز به دلیل فیلمنامه پرشدن آسیب می بیند. فیلم، با وجود همه درام‌هایی که در خود دارد، چیزی برایش پیش نمی‌آید، زیرا یک فیلم اکشن باید سکانس‌های اکشن قوی را به عنوان نقطه‌ی فروش خود داشته باشد یا فیلمنامه‌ای جذاب داشته باشد تا مخاطب را درگیر کند. با کمبود AKA در هر دو بخش، این فیلم یک نه بزرگ است.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم آکا دوبله فارسی AKA 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!