logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Antebellum 2020 با کیفیت بالا

دوبله فارسی فیلم آنتبلیوم

دانلود فیلم آنتبلیومAntebellum 2020 دوبله فارسی
دانلود فیلم آنتبلیومAntebellum 2020 دوبله فارسی

antebellum یک فیلم ترسناک آمریکایی در سال 2020 به نویسندگی و کارگردانی جرارد بوش و کریستوفر رنز در اولین کارگردانی های سینمایی خود است. در فیلم antebellum ژانله مونا ، اریک لنگ ، جنا مالون ، جک هاستون ، کیرسی کلمانز و گابوری سیدیبه بازی می کنند و یک زن آمریکایی آفریقایی تبار امروزی را دنبال می کند که باید از مزارع برده جنوبی در قرن نوزدهم فرار کند.

antebellum در ایالات متحده از طریق فیلم درخواستی در تاریخ 18 سپتامبر سال 2020 و به صورت نمایشی در چندین کشور خارج از کشور منتشر شد. این فیلم با انتقادات مختلفی از منتقدین روبرو شد و آنها احساس کردند که این فیلم در حد تمام پتانسیل پیش فرض عمل نمی کند.

در بحبوحه جنگ داخلی آمریکا ، یک مزرعه لوئیزیانا توسط ارتش ایالات متحد در حال اداره است. با بردگان سخت برخورد می شود و اجازه صحبت بدون اجازه ندارند. کسانی که قصد فرار دارند کشته می شوند و اجساد آنها در یک جنازه سوزانده می شود.

گروهی از بردگان جدید را به مزارع آورده اند. در میان آنها یک زن باردار وجود دارد که صاحب مزرعه ، الیزابت ، جولیا را نام می برد و او را تحت مراقبت برده دیگری ، ادن ، اسیر ناخواسته و قربانی تجاوز یک ژنرال کنفدراسیون که فقط “او” نامیده می شود ، قرار می دهد. جولیا از عدن می خواهد که برای فرار برنامه ریزی کند. ادن که قبلاً برای یک اقدام ناموفق برای فرار مارک دار شده بود ، از او می خواهد که سرش را پایین نگه دارد. عصر همان روز ، یک سرباز خجالتی متحد به نام دانیل جولیا را کتک می زند وقتی که او بدون اجازه با او صحبت می کند و باعث سقط جنین می شود. بعداً ادن بدن بی روح خود را که از تیرهای کابینش آویزان است کشف می کند.

پس از تجاوز جنرال ، ادن به خواب می رود. او در حال حاضر بیدار می شود ، به عنوان ورونیکا هنلی ، یک جامعه شناس مشهور ، که در واقع چندین هفته پیش است و پس زمینه ربایش است. او در حال آماده سازی سفر برای سخنرانی در یک سمینار و تبلیغ کتاب خود است ، که مخصوصاً برای او سخت است زیرا مجبور است همسر دوست داشتنی خود ، نیک و دخترش کندی را ترک کند. هنگامی که در تور تبلیغاتی خود در لوئیزیانا بود ، با دوستانش ملاقات می کند و موافقت می کند که با آنها به شام ​​برود. الیزابت که خود را به عنوان نماینده یک شرکت خصوصی نشان می دهد ، سری به اتاق هتل خود می زند و رژ لب او را می دزد. ورونیکا شام را در آنچه او فکر می کند سواری Uber خود است ترک می کند اما الیزابت او را غافلگیر می کند و شوهرش جاسپر او را ناک اوت می کند.

ورونیکا از خواب بیدار می شود و به همکار اسیر خود الی ، که همسرش در تلاش ناموفق قبلی خود کشته شده بود ، می گوید که آنها بار دیگر سعی در فرار خواهند کرد. او تلفن ژنرال را در حالی که خواب است می دزد اما وقتی دانیل از آنجا می گذرد تلفنش را می اندازد. الی دانیل را با یک هکتار می کشد. از آنجا که قفل تلفن فقط با شناسایی چهره باز می شود ، ورونیکا دوباره به اتاق بازمی گردد تا متوجه شود که ژنرال بیدار است. الی در تلاش برای محافظت از او کشته می شود و او موفق می شود که ژنرال را با شمشیر خود قبل از باز کردن قفل تلفن و ارسال موقعیت او به شوهرش ، خنجر بزند. در حالی که ژنرال را در محل سوزاندن جسد مخفی می کند ، یاسپر به سمت او می دود. ورونیکا او و یک نگهبان دیگر را به داخل جنازه سوزاندن بدن سوق داده و آن را به آتش می کشد و سه مرد را می سوزاند تا وقتی که اسب ژنرال را بدزد و سوار شد ، بسوزد.

الیزابت او را سوار بر اسب تعقیب می کند و فاش می کند که همه برده های مزارع را به غیر از ورونیکا که به اصرار پدرش او را ربود ، دست چین کرده است. ورونیکا الیزابت را از اسب خود پایین می اندازد و طنابی را به دور گردنش می اندازد و او را می کشد تا جایی که به مجسمه ای از رابرت ای لی برخورد کند و گردن او را بشکند. ورونیکا سربازان تعقیب کننده را به هرج و مرج یک نبرد فراری می دهد ، فاش می کند که این مزارع در واقع بخشی از یک پارک احیا جنگ داخلی است که متعلق به ژنرال است با نام واقعی او سناتور بلیک دنتون. با ورود پلیس برای آزادی او و دیگر اسیران ، ورونیکا فرار می کند. پس از آن پارک تعطیل می شود.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم آنتبلیومAntebellum 2020 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!