logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Wish Man 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم آرزوی یک مرد 2019 با کیفیت عالی

دانلود فیلم آرزوی یک مرد دوبله فارسی Wish Man 2019
دانلود فیلم آرزوی یک مرد دوبله فارسی Wish Man 2019

 

نام فارسی : آرزوی یک مرد

 

 

Wish Man یک فیلم درام بیوگرافی آمریکایی در سال 2019 است که به نویسندگی و کارگردانی تئو دیویس و با بازیگری اندرو استیل ، کربیبی بلس بلانتون ، فرانک ویلی ، بروس دیویسون ، رابرت پین ، فای ماسترسون ، دیل دیکی ، تام سیسمور و دنی Trejo ساخته شده است.

فرانک شانکویتز ، پلیس موتورسیکلت آریزونا با گذشته ای دردسرساز ، در طی تعقیب و گریز با سرعت بالا از یک تصادف تقریباً جان باخت. به عنوان بخشی از توان بخشی فرانک ، رئیس پلیس Sgt. ادی نیومن از او می خواهد که او را با یک پسر بچه مریضی ، مایکل که می خواهد ، بگذراند که آرزوی مرگ او این است که یک افسر موتور سیکلت Highway Patrol باشد. از نظر مایکل ، فرانک یک قهرمان است و یک دوستی بعید به دنیا می آید. این پسر به فرانک الهام می گیرد تا مسیری جدید را دنبال کند ، که منجر به ایجاد بنیاد Make-A-Wish می شود. در فیلمنامه آمده است که از ابتدای کار خیریه بیش از 450،000 آرزو اعطا شده است.

دانلود فیلم آرزوی یک مرد دوبله فارسی

با بازی در نقش تبلیغاتی آندرو استیل ، “تند سفت و سخت استرالیایی استرالیا” در نقش اصلی ، فیلم با پیش نویس مجموعه ای در سال 1952 ایلینویز آغاز شد که فرانک 10 ساله بود. والدین او جدا شده اند ، و مادر انتقام جویان او مصمم است كه او را از پدر محبت خود دور نگه دارد. او پسرش را به آریزونا دور می کند و از اینکه پدرش را از محل زندگی آنها آگاه نمی کند ، زمزمه می کند و بعداً به فرانک می گوید پدرش مرده است.

بعد از گذشت 28 سال ، هنگامی که فرانک در حال رشد یک پلیس موتورسیکلت آریزونا است که هنوز هم به وضوح از نظر عاطفی از تربیت مشکل او رنج می برد. یک تنهایی که بیش از حد نوشیده و نوش جان می کند ، با این وجود به کار خود افتخار می کند. هنگامی که او و شریک بی ثباتش تام (فرانک ویلی) در یک درگیری متداول با یک زن و شوهر متجاوز درگیر می شوند ، تام به طرز وحشیانه ای مرد را کتک می زند. سپس یک فرانک ناخواسته می یابد که توسط تام و یک گروهبان همکار (تام سیسمور) تنظیم شده است تا در تحقیقات بعدی سقوط کند.

دانلود فیلم آرزوی یک مرد دوبله فارسی

به نظر می رسد این یک داستان داستانی برای سوختن یک فیلم به خودی خود کافی باشد ، اما این فقط به جنبه اصلی عمل است. فرانک که هم اکنون با یک شریک تازه کار (تازه کار) (جولیان کرتیس) در حال کار است ، در تصادف موتور سیکلت به شدت صدمه دیده و حتی به طور خلاصه کشته شده است. او بهبودی اعجاب انگیز می یابد ، و به کمک دبیر جدید این بخش کیتی (Kirby Bliss Blanton) دستور داده می شود که در خانه بهبود یابد. این یک تکلیف عجیب و غریب برای یک زن جوان به نظر می رسد ، اما شاید اینگونه باشد که گشت بزرگراه آریزونا به هم می خورد.

بهبودی طولانی فرانک به دست یک زن زیبا که با او عاشق هم می شود ، به اندازه کافی چشمگیر به نظر می رسد ، اما باز هم ، این فقط مقدمه ای است. پس از بازگشت به وظیفه ، به فرانک درباره مایکل ، یک پسر 7 ساله در حال مرگ گفته می شود که نمایش مورد علاقه اش CHiPs است و آرزوی ملاقات با یک پلیس واقعی موتور سیکلت را دارد. (از این رو ، تأییدهای لری ویلكاكس و رابرت پین ، گرچه ، از آنجا كه این فیلم به وضوح فاقد بودجه بود تا آنها را به صورت دیجیتالی به ظاهر جوانی بازگرداند ، آنها خودشان بازی نمی كنند.)

فرانك با ملاقات با پسر كوچك كه مدت زيادي بعد از آن درگذشت عميقاً منتقل شد. این مواجهه تغییر زندگی را به روشی دیگر اثبات می کند ، زیرا تبلیغات متعاقب توجه پدر بزرگ سال فرانک (بروس دیویسون) را که ده ها سال در جستجوی او بود ، جلب می کند. صحنه ای که در آن دوباره با خوشحالی دوباره به هم می پیوندند بیشترین تأثیر را در این فیلم دارد که با بازی کردن زیر فشار این دو بازیگر بیشتر به حرکت درآمده است. (از دیگر مجریهای برجسته که ظاهر کوتاه و چشمگیر دارند دیل دیکی ، دنی ترجیو و فای ماسترسون.)

دانلود فیلم آرزوی یک مرد دوبله فارسی

تنها لحظاتی قبل از نتیجه گیری آن است که آرزوی یک مرد سرانجام به جایی می رسد که فرانک ، با الهام از تجربه خود با مایکل ، ایده را برای بنیاد به وجود می آورد. از طریق فرانک یک اعلامیه عمومی کوتاه ، عناصر طرح به طرز حیرت انگیزی اداره می شوند ، و پس از آن گرافیک های روی صفحه نمایش ما را از صدها هزار عمل خوب خود آگاه می کنند.

Wish Man کاملاً شایسته ساخته شده است و هرگز دقیقاً کسل کننده نیست ، اما از این حقیقت که شخصیت اصلی آن تقریباً به اندازه چهره ای قانع کننده نیست ، به نظر می رسد فیلم فکر می کند که اوست. یا حداقل جنبه های زندگی او دراماتیک می شود (یا داستانی) نیستند. خوب است بدانید که فرانک سرانجام از ادعاهای دروغین که تقریباً به کار خود پایان دادند ، خلاص شد و او بر شیاطین شخصی خود غلبه کرد. اما یادگیری بیشتر در مورد سازمان تغییر زندگی که دلیل فیلم بودن بودن این فیلم است ، بسیار لذت بخش تر خواهد بود.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم آرزوی یک مرد دوبله فارسی Wish Man 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!