logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Last Duel 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم آخرین دوئل 2021 با کیفیت عالی

دانلود فیلم آخرین دوئل The Last Duel 2021
دانلود فیلم آخرین دوئل The Last Duel 2021

 

آخرین دوئل یک فیلم درام تاریخی حماسی محصول 2021 به کارگردانی ریدلی اسکات بر اساس فیلمنامه نیکول هولوفسنر، بن افلک و مت دیمون است که بر اساس کتاب سال 2004 آخرین دوئل: داستان واقعی محاکمه توسط Combat in Medieval France اثر اریک جاگر ساخته شده است. . داستان این فیلم در فرانسه قرون وسطایی می گذرد، دیمون در نقش ژان دو کاروژ، شوالیه ای که دوستش، ژاک لو گریس (آدام درایور) را به چالش می کشد، پس از اینکه همسر ژان، مارگریت (جودی کومر)، ژاک را به تجاوز به او متهم می کند، به یک دوئل قضایی می پردازد. رویدادهای منتهی به دوئل به سه فصل تقسیم می شوند که دیدگاه های سه شخصیت اصلی را منعکس می کنند. افلک همچنین در نقش دوم در نقش کنت پیر دالنسون بازی می کند.

اقتباسی از کتاب Jager برای اولین بار در سال 2015 اعلام شد، اگرچه تا ژوئیه 2019 به طور رسمی چراغ سبز نشان داده نشد. افلک و دیمون به عنوان ستاره ها و نویسندگان مشترک آن ماه تایید شدند، و Comer و Driver اواخر همان سال به بازیگران پیوستند. فیلمبرداری در فرانسه و ایرلند از فوریه تا اکتبر 2020 با یک وقفه چند ماهه به دلیل همه گیر COVID-19 انجام شد.

The Last Duel اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ونیز در 10 سپتامبر 2021 داشت و در 15 اکتبر 2021 توسط استودیو قرن بیستم در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد، آنها بازی بازیگران و ارزش های تولید را تحسین کردند و آن را به فیلم راشومون آکیرا کوروساوا (1950) تشبیه کردند. با این حال، در باکس آفیس بمباران شد و تنها 29 میلیون دلار در مقابل بودجه تولید 100 میلیون دلاری فروخت.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم آخرین دوئل The Last Duel 2021

نظرات

  1. Hosein
    Hosein

    سلام سانسورشدس؟

دیدگاهتان را بنویسید!