logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Abe 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم آبه (ایب) 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم آبه دوبله فارسی Abe 2020
دانلود فیلم آبه دوبله فارسی Abe 2020

“شما در حال مخلوط کردن” همجوشی “با” سردرگمی “هستید ،” مشتی بین آشپز آبه در اوایل داستان روایت کارگردان Fernando Grostein Andrade گفته می شود ، یک حس خوب و در عین حال غافلگیرانه از ظهور هر چه تمام تر سن. و چه کسی می تواند بروکلینیت جوان ، نیمه اسرائیلی و نیمه فلسطینی را به دلیل سردرگمی مقصر معرفی کند ، هنگامی که غالباً اوقات فراغت در تلاطم دو طرف خانواده اش گرفتار می شود و خود را با کار غیرممکن از انتشار فرهنگ برخورد می کند. ؟ خوشبختانه ، غذا برای نجات بد اخلاق آشپزی بعید به نظر می رسد – که گاه به او ابراهیم گفته می شود ، ابراهیم ، بسته به اینکه شما از چه کسی درخواست می کنید – وقتی او می آموزد چگونه بطور هماهنگ ترکیب طعم های سنتی اجناس اجناس خود را ترکیب کرده و مردم را متحد کند.

همه این ترکیبات می توانستند یک دستور العمل سینمایی جذاب باشند. مانند “Chocolat” یا “سرآشپز” جوان تر ، با آموزش لحظاتی در مورد هویت و فردیت متقاطع در مرکز خود. در صورتی که تنها فیلمساز برزیلی آندره که ظاهراً از پس زمینه متنوع خود و تربیت چند فرهنگی برای داستان (در کنار فیلمنامه نویسان فلسطینی-آمریکایی خود ، لامکه ایساک و یعقوب کادر) فیلمبرداری می کند ، کمی بیشتر از این پیش بینی می کند که بیشتر از همه قابل پیش بینی باشد. در عوض ، “Abe” او – شبیه به غذاهایی که آشپز مشتاق فیلم با شوخ طبعی و شور و شوق آماده می کند – فقط به عنوان نوشیدنی شیشه سنگ تراشی یا میز چوبی احیا شده خلاقانه است و در یک فیلم کودکانه محور کودکان محور و بزرگسالان و جوانان پیشرفته امروزی ممکن است داشته باشد. مسافت پیموده شده محدود با. بیشتر والدین می توانند به امید نشستن جوانهای خود در مقابل “آبه” در بیدار کردن حس کنجکاوی های داخلی غذای فرزندانشان باشند. در حالی که تلنگر گسترده آندراد پاکت را از نقطه نظر سیاسی سوق نمی دهد ، جذابیت های آن ممکن است به اندازه کافی کافی باشد تا الهام بخش توفین ها و بزرگسالان جوان باشد تا دست های خود را در یک یا دو پروژه جدید آشپزخانه امتحان کنند ، به ویژه این روزها در میان همه حوصله های قرنطینه.

و منبع الهام بخش در اینجا الگوی نقش مهمی است که توسط هنرپیشه “چیزهای غریبه” Noah Schnapp بازیگر با بیهودگی و بی گناهی باورنکردنی زنده شد. هنگامی که شجاع اشنپ Schnapp مشغول حل و فصل استدلال های بین اعضای خانواده است – از جمله برخی از پدربزرگ ها و مادربزرگ های غیر سازنده اما دوست داشتنی ، راه های خود را نشان می دهد – او وبلاگ ویدیوی خود را با آخرین تلاش های آشپزی خود به روز می کند ، وقتی تصاویرش کمتر از دهان دهان است ، نظرات آنلاین را حذف نمی کند. حتی قصد دارد کیک تولد خود را در حالی که والدین agnostic او ربکا (داگمارا دومینچزیک) و امیر (آرین موید) ثابت می کنند بیش از حد پریشان و مراقب باشند.

Abe به امید اینکه در ماههای تابستان تابستان ، صنایع دستی خود را به سطح بعدی برساند ، آبه مادر و پدر خود را متقاعد کرد که او را برای یک آشپز جوان امیدوارکننده مانند خودش در اردوی آشپزی ثبت کنند. اگرچه او به سرعت متوجه می شود که این کلاس ها می توانند چیزی را به او بیاموزند که نمی تواند در خواب خود تسلط داشته باشد. وارد آشپز خیابانی با استعداد Seu Jorge ، چیکو که تحت تأثیر استعداد و اشتیاق زودگذر آبه شده است ، استاد شلوغ با اکراه موافقت خود را به عنوان کارآموز قبول کرد. تنها مشکل این است که آبه هرگز محل زندگی واقعی خود را با والدینش به اشتراک نمی گذارد ، که همچنان اعتقاد دارند پسرش در کارگاه تازه کاران نوجوان است. به طور طبیعی ، حقیقت به زودی آشکار می شود ، اما نه قبل از اینکه آبه وقت کافی برای شکستن پیچیدگی های غذای فیوژن اختصاص دهد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم آبه دوبله فارسی Abe 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!