logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات سریال

دانلود سریال The Boys 2019 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دوبله فارسی سریال The Boys پسران سال 2019

دانلود فصل اول سریال The Boys 2019 با دوبله فارسی
دانلود فصل اول سریال The Boys 2019 با دوبله فارسی

پسران سال یک مجموعه تلویزیونی وب ابرقهرمانی آمریکایی است که توسط اریک کریپک برای Prime Video ساخته شده است. این کتاب بر اساس کتاب کمیکی به همین نام توسط گارت انیس و داریک رابرتسون ساخته شده و تیم هوشیار مشهور را در هنگام مبارزه با افراد فوق قدرت که از توانایی های خود سو abuse استفاده می کنند ، دنبال می کند.

این سریال برای اولین بار در تاریخ 26 جولای 2019 پخش شد. پیش از شروع نمایش ، آمازون پسران را برای فصل دوم تمدید کرد که این نمایش در 4 سپتامبر سال 2020 آغاز شد. فصل سوم نیز سفارش داده شده است ، همچنین یک سریال اسپین آف در حال انجام است توسعه.

پسران سال در جهانی قرار دارند که افراد ابرقدرت توسط عموم مردم به عنوان قهرمان شناخته می شوند و برای شرکت قدرتمند Vought International کار می کنند که از آنها بازاریابی و درآمدزایی می کند. در خارج از شخصیت های قهرمانانه خود ، بیشتر افراد متکبر و فاسد هستند. این مجموعه در درجه اول بر روی دو گروه تمرکز دارد: هفت ، تیم برتر ابرقهرمانان Vought و پسران معروف ، هوشیارانی که به دنبال سقوط Vought و ابرقهرمانان فاسد آن هستند.

پسران توسط بیلی باچر هدایت می شوند ، كه همه افراد ابرقدرت را حقیر می شمارد و هفت ها توسط میهن پرست خودشیفته و خشن هدایت می شوند. در ابتدای این سریال ، پسران پس از اینكه یكی از اعضای هفت عضو دوست دختر خود را كشت و هفت نفر نیز با آنی ژانویه ، یك قهرمان جوان و امیدوار كه مجبور شد با حقیقت در مورد افرادی كه تحسین می كند روبرو شود ، هیو كمبل به آنها پیوست. از دیگر اعضای هفت می توان به ملکه سوخته سوخته ، A-Train معتاد به مواد مخدر ، دیپ ناامن ، سیاه نوآر مرموز و استورم فورنت برتری طلب سفید اشاره کرد. پسران توسط برنامه ریز تاکتیکی Mother’s Milk ، متخصص اسلحه ، فرانسوی و آزمودنی ابرقدرت کیمیکو جمع می شوند. ناظر بر هفت ، مادلین استیلول ، مدیر Vought است که بعداً اشلی بارت ، روزنامه نگار ، جانشین وی می شود.

فصل اول درگیری اولیه بین پسران و هفت نفر را به تصویر می کشد ، انگیزه ای که بوچر معتقد است وطن باعث ناپدید شدن همسرش شده است. در حالی که Homelander و Stillwell برای دریافت حمایت دولت از ابرقهرمانها توطئه می کنند ، پسران با کشف اسرار Vought سعی در جلوگیری از آنها دارند. هوگی و آنی که در ابتدا از وابستگی های یکدیگر بی خبر بودند ، علی رغم بی اعتمادی بوچر به او ، وقتی وارد رابطه می شوند درگیری را به هم می زنند.

بین سالهای 2008 و 2016 ، اقتباس سینمایی The Boys در مراحل مختلف توسعه در Columbia Pictures و Paramount Pictures بوده است.

در 6 آوریل 2016 ، اعلام شد که Cinemax در حال توسعه اقتباسی از مجموعه تلویزیونی از کمیک بوک است. تولید توسط اریک کریپک ، ایوان گلدبرگ و ست روگن در حال توسعه بود. کریپک قرار بود این سریال را بنویسد در حالی که گلدبرگ و روگن قرار بود کارگردانی کنند. گزارش شده است که تهیه کنندگان اجرایی شامل کریپک ، گلدبرگ ، روگن ، نیل اچ موریتس ، پاون شتی ، اوری مارمور ، جیمز ویور ، کن لوین و جیسون نتر هستند. گارت انیس و داریک رابرتسون به عنوان تهیه کنندگان مشترک اجرایی تعیین شدند. شرکت های تولیدی درگیر این مجموعه شامل Point Grey Pictures ، Original Film و Sony Pictures Television بودند

عوامل سریال

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فصل اول سریال پسران سال The Boys 2019 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!