logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات سریال

دانلود سریال آخرین امپراطوری The Last Kingdom با زیرنویس فارسی

 

دانلود سریال آخرین امپراطوری The Last Kingdom با لینک مستقیم

دانلود سریال آخرین امپراطوری The Last Kingdom
دانلود سریال آخرین امپراطوری The Last Kingdom

 

نام فارسی : سریال آخرین امپراطوری

 

 

 

 آخرین امپراطوری یک مجموعه تلویزیونی داستانی تاریخی بریتانیا است که براساس سریال رمان های برنارد کورنول (The Saxon Stories) ساخته شده است. اولین سری از هشت قسمت برتر در 10 اکتبر 2015 در بی بی سی آمریکا و بی بی سی دو در انگلستان در 22 اکتبر 2015. سری دوم از هشت قسمت در مارس 2017 در بی بی سی دو در انگلستان پخش شد ، با تهیه‌کنندگی نتفلیکس بعد از خروج بی بی سی آمریکا. نتفلیکس تنها تهیه کننده سری سوم ده قسمت بود که از 19 نوامبر 2018 پخش شد. در 26 دسامبر 2018 ، نتفلیکس این نمایش را برای یک سری چهارم تمدید کرد. در 19 مارس 2020 ، نتفلیکس 26 آوریل 2020 را به عنوان تاریخ انتشار سریال 4 اعلام کرد.

او سریال را در درجه اول در مجارستان فیلمبرداری می کند ، و بیشتر صحنه ها در هشت هکتار در نزدیکی بوداپست متعلق به استودیوی Korda با مجموعه روستای قرون وسطایی و کوهها ، جنگلها و دریاچه های اطراف آن است. داستان در اواخر قرن 9 میلادی تنظیم شده است ، هنگامی که انگلیس به هفت پادشاهی جداگانه تقسیم می شود. سرزمینهای آنگلوساکسون به تدریج مورد حمله وی ، غارت ، و به طور مؤثر در بسیاری از مناطق توسط وایکینگ دانها اداره می شوند. پادشاهی وسکس آخرین دژ مستحکم در برابر دانمارکی است.

شخصیت داستانی Uhtred of Bebbanburg است. اولین نام از آن نام وجود داشته و حاکم بر بابانوبرگ (قلعه بامبورگ) ، و نورثمبریا در زمان سلطنت اترالد اول و حدود یک قرن پس از داستان در The Last Kingdom بود. هنگامی که اتلرد صاحب ادرار شمال Northumbria ، آلفلفم یورک بود ، در سال 1006 به قتل رسید ، Uhtred the Bold به عنوان ارل از یک Northumbria متحد (و احتمالاً Ealdorman یورک) ساخته شد ، کرسی وی در Bebbanburg بود. او بیشتر وقت خود را در دفاع از مرزهای شمالی از اسکاتلندی ها گذراند. او وفادارانه در کنار آنگلوساکسون ها علیه دانمارکی ها و با ادموند آیرونساید جنگید. اما در سال 1016 پس از به قدرت رسیدن كوتن ، كاتل ارل اوترد را به طرز خیانت آمیز به همراه 40 نجیب زاد ساكسون دیگر كشته ، احتمالاً در روز كریسمس. در سریال برنارد کورنول در پایان “یادداشت تاریخی” می افزاید ، که در آن ، به ویژه در کتاب اول ، او ذکر می کند که اوترد بدولز نیاکان او بود. او آزادی نصب اوترد را در اوایل تاریخ به دست آورد.

پس از کشته شدن برادر بزرگترش توسط دانمارکی مهاجم ، شخصیت اصلی آن دوباره به عنوان اوترد دوباره تعمید یافت. سپس پدرش به همراه سایر اشراف زادگان ساكسون نورتومبریا در نبرد با همین دانماركها كشته می شوند. فقط دایی و مادر بزرگ او زنده مانده اند. اوترد و یک دختر ساکسون به نام بریدا توسط ارل راگنار به عنوان برده گرفته می شوند و اکنون در نورتومبریا در دانمارک مستقر شده اند و با بزرگتر شدن آنها به خانه فرزندشان تبدیل می شوند. زمان می گذرد و دختر راگنار تیارا قرار است ازدواج کند ، اما دانمارکی هایش شب قبل از عروسی حمله می کنند و سالنی را که تمام خانواده در آن خوابیده است ، مهار می کنند. راگنار زنده زنده سوزانده می شود و تیرا را به عنوان برده گرفته می شود. فقط Uhtred و Brida فرار می کنند ، زیرا آنها در جنگل مشغول تماشای سوختن ذغال بودند.

مهاجمان توسط Kjartan هدایت می شوند ، وایکینگ های ناراضی که سالها پیش توسط راگنار از سرزمین های خود تبعید شده بود و به دلیل ارتکاب جرمی که توسط پسر کوارتان Sven انجام داده بود ، انجام شد. Uhtred قول داد انتقام مرگ پدر فرزند خود را بگیرد ، در حالی که همزمان امیدوار است که Bebbanburg را از دایی خود بازگرداند – کسی که قصد دارد به منظور نگه داشتن در سرزمین Bebbanburg ، به کشتن Uhtred بپردازد.

اوترد مجبور شده است بین پادشاهی که اجداد او و افراد تربیت او را دارد ، انتخاب کند و وفاداریهای او دائماً مورد آزمایش قرار می گیرد.

خط داستان سری اول تقریباً داستانهای رمان های The Last Kingdom و The Pale Horseman را پوشش می دهد ، اگرچه آنها به منظور تلویزیون متراکم شده اند. سری دوم داستان های رمان های Cornwell The Lords of the North و Sword Song را در بر می گیرد

 

عوامل سریال

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال آخرین امپراطوری The Last Kingdom

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!