logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات سریال

دانلود سریال See 2019 زیرنویس فارسی

دانلود سریال دیدن 2019 دوبله فارسی با کیفیت بالا

دانلود سریال See دوبله فارسی
دانلود سریال See دوبله فارسی

نام فارسی : سریال دیدن

ببینید یک مجموعه تلویزیونی درام علمی-تخیلی علمی تخیلی است که برای اپل تی وی + ساخته شده است و در نقش های اصلی جیسون موموا و آلفرد وودارد را بازی می کند. این فیلم توسط استیون نایت و به کارگردانی فرانسیس لارنس ساخته شده است. این فیلم همچنین سیلویا هوکس ، هرا هیلمار و کریستین کامارگو است. تولید کنندگان اجرایی شامل نایت ، لارنس ، پیتر چرنین ، جنو تاپینگ و کریستن کامپو هستند. این سریال در اول نوامبر 2019 به نمایش در آمد و برای یک فصل دوم نیز تمدید شده است.

در آینده های دور ، نسل بشر حس بینایی را از دست داده است ، و جامعه برای یافتن راه های جدیدی برای تعامل ، ساخت ، شکار و زنده ماندن باقی مانده است. بابا ووس ، رئیس ارشد قبیله آلکنی ، با یک زن ، مغرا ، که به آلکنی می آید به دنبال پناهگاه می رود ، ازدواج می کند و ازدواج می کند. بابا ووس در فرزندان پدر ناتوان بوده است و این زن هنگام ورود به او باردار است. برای هر دو زن و تعجب بابا ووس ، این زن دوقلوهایی دارد که می توانند ببینند. دوقلوها به نام های كفون و هانوا نامیده می شوند و پدر بیولوژیك آنها جرلمارل است.

با گسترش کلمه ، توجه یک قبیله بدبین و ملکه آن جلب می شود که دست از هر کاری نمی کشند تا دست دوقلوها را بگیرند. ملکه می داند که جرملر توانایی دیدن فرزندان خود را دارد. جرمارل همچنین کنسرسیون مورد علاقه ملکه بود که با مغرا فرار کرد. برای محافظت از فرزندان ، ووس مجبور است كه به غرایز خود تكیه كند و باید قبایل خود را جمع كند تا ملكه و فرقه استبداد او را به دست بگیرند تا بتوانند فرزندان را اسیر كنند.

این سریال در روستای آلکنی قرار دارد که توسط یک سد Kanzua محافظت می شود. “آلکنی” و “کانزوا” تغییرات Allegheny و Kinzua هستند ، مکانهای واقعی در پنسیلوانیا غربی امروزی.

عوامل سریال

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال See دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!