logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود سریال Devs با زیرنویس فارسی

دانلود سریال خارجی Devs با لینک مستقیم

فصل 1 اضافه شد

دانلود سریال Devs

[codein_imdb]

سرگئی ، کارمند شرکت فناوری Amaya ، موقعیتی را برای تیم محرمانه کوانتومی مخفی “Devs” توسط آمریكا توسط فارست ، مدیرعامل ارائه می دهد. سرگئی به آزمایشگاه بسته شده خلاء آینده نگر این بخش در داخل قفس فارادی توسط فارست نشان داده می شود ، هنگامی که سرگئی سؤالاتی را درباره نقش خود در آنجا سؤال می کند گریزان است و به سادگی به او می گوید که کاری که باید انجام دهد مشخص خواهد شد.

کد سرگئی می بیند که او را شوکه می کند و بعداً با استفاده از ساعت مچی خود به طور ناخواسته کد را ضبط می کند. هنگامی که سرگئی آن شب را ترک کرد ، فارست با دزدی کد با او مقابله می کند و کنتون ، رئیس امنیت آمایا ، هنگام تلاش برای اجرای برنامه ، وی را به قتل می رساند. دوست دختر سرگئی لیلی ، که همچنین در آمایا (در رمزگذاری) مشغول به کار است ، نگران این است که وی به خانه نیامده است و از ناپدید شدن خود به کنتون و فارست خبر می دهد.

آنها فیلم های لیلی را نشان می دهند که نشان می دهد سرگئی از ساختمان بیرون می رود و از زمین شرکت خارج است. بدون اطمینان ، لیلی یک نسخه پشتیبان از تلفن سرگئی را از ابر بارگیری می کند و یک برنامه مشکوک محافظت از رمز عبور را مبدل به عنوان سودوکو ، یک بازی سرگئی که دوست نداشت ، کشف می کند.

او با دوست پسر سابق خود جیمی تماس می گیرد تا به وی در رمز عبور کمک کند. جیمی که از بی توجهی کامل لیلی به وی بعد از شکست آنها ناراحت است ، از کمک کردن امتناع می ورزد. بعداً لیلی فیلم های اضافی از سرگئی را نشان می دهد که با آتش زدن خود اقدام به خودکشی می کند

فارست سعی می کند لیلی را تسلی دهد و از مرگ دختر جوان خودش ، آمایا ، و عدم امکان برخورد با چنین واقعیت غیرقابل فهم خبر می دهد. لیلی جیمی را متقاعد کرد که این برنامه را از طریق تلفن سرگئی کرک کند و متوجه می شود که این یک برنامه پیام رسانی دولت روسیه است که سرگئی ، یک جاسوس صنعتی مظنون ، برای تماس با دستگیر خود استفاده می کرد. کنتون در خانه با فارست ملاقات می کند و به او توصیه می کند که گذشته را رها کند.

فارست به او اطمینان مي دهد كه او هست ، اما بعداً از يك رابط در آزمايشگاه Devs استفاده كرد كه براساس آن تيمي در گذشته از 2000 سال در صليب مصنوعي موفق شده است تا يك نمايش دختر خود را مشاهده كند. لیلی از برنامه استفاده می کند تا جلساتی را با دستگیرنده سرگئی ، آنتون ، ترتیب دهد که به او می گوید که سرگئی برای نفوذ به دیوس فرستاده شده است و او گمان می کند که مرگ سرگئی قتل بوده است.

او پیشنهاد می کند که او را در محل سرگئی سوار کند. کنتون جلسه آنها را تماشا می کند. جیمی سعی می کند لیلی را متقاعد کند که از طریق برنامه روسی با کسی تماس نگیرد و نداند که وی از قبل در اختیار دارد و پشتیبانی خود را ارائه می دهد. لیلی تصمیم می گیرد از همکاری با آنتون امتناع ورزد. کنتون آنتون را در یک گاراژ پارکینگ دنبال می کند و به او می گوید در صورت شروع کار برای روسیه لیلی را خواهد کشت. آنتون او را از محرمانه بودن آمایا دور می کند و به کنتون حمله می کند و او را می زد. کنتون گردن آنتون را در مبارزه می شکند.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال Devs

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!