logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
85% (13 رای)

توضیحات سریال

دانلود سریال Arrow با کیفیت بالا

 

دانلود سریال کماندار Arrow با لینک مستقیم

دانلود سریال کماندار Arrow
دانلود سریال کماندار Arrow

 

نام فارسی : کماندار

 

 

Arrow یک سریال تلویزیونی ابرقهرمان آمریکایی است که توسط Greg Berlanti ، Marc Guggenheim و Andrew Kisisberg بر اساس شخصیت DC Comics شخصیت Green Arrow ساخته شده است ، یک جنگنده جنگ جرم که توسط Mort Weisinger و George Papp ساخته شده و در Arrowverse قرار دارد و استمرار آن را به اشتراک می گذارد. سایر مجموعه های تلویزیونی Arrowverse. این سریال در تاریخ 10 اکتبر 2012 در CW در ایالات متحده به نمایش درآمد و در درجه اول در ونکوور ، بریتیش کلمبیا ، کانادا فیلمبرداری شد. در ژانویه سال 2019 ، The CW این سریال را برای یک فصل هشتم ده قسمت منتشر کرد و در ماه مارس اعلام کرد که این سریال نهایی خواهد بود. این فصل در 15 اکتبر 2019 آغاز شد و رویداد متقاطع “بحران بر روی زمین های بی نهایت” را نشان داد. فینال سریال در تاریخ 28 ژانویه سال 2020 پخش شد.

پیکان بازیگر میلیاردر الیور کوئین (استفان آمل) را دنبال می کند ، که ادعا می کرد پنج سال کشتی را در لیان یو ، یک جزیره اسرارآمیز در دریای شمال چین گذراند ، قبل از بازگشت به خانه به شهر استارلینگ (بعداً با تغییر نام “شهر استار”) برای مبارزه با جرم و جنایت فساد به عنوان یک هوشیار مخفی که سلاح انتخابی آن کمان و پیکان است. در طول سریال ، الیور به دیگران پیوسته است ، از جمله آنها سرباز پیشین جان دیگگل (دیوید رمزی) ، I.T. هلیکی متخصص و ماهر فلیسیز اسموک (امیلی بت ریکارد) ، قاتل سابق سارا لنس (کیتی لوتز) ، هوشیار مشتاق رویا هارپر (کلتون هاینز) ، خواهر الیور Теا (ویله هلند) و وکیل مدافع لورل لنس (کتی کسیدی) . در طول پنج فصل اول نمایش ، شخصیت های گذشته الیور در یک قوس داستانی جداگانه و بر اساس فلاش بک های الیور ظاهر می شوند. با شروع فصل هفتم ، مجموعه ای از برنامه های پرشکوه روی فرزندان الیور ویلیام و میا ، مورد بررسی قرار می گیرند که چگونه وقایع موجود می توانند آینده و میراث گرین پیکان را تحت تأثیر قرار دهند.

این سریال نگاه جدیدی به شخصیت Green Arrow و همچنین شخصیت های دیگر از دنیای کمیک های DC می گیرد. اگرچه Oliver Queen / Green Arrow از سریال های تلویزیونی Smallville از سال 2006 تا 2011 به نمایش درآمده بود ، در فیلم CW ، تهیه‌کنندگان تصمیم گرفتند که تمیز کردن را آغاز کنند و یک بازیگر جدید را پیدا کنند تا این شخصیت را به تصویر بکشد. Arrow به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدین دریافت کرده است. این سریال چندین جایزه و چندین نامزد دریافت کرده است.

این سریال پس از بازیگر میلیاردر الیور کوئین ، که ادعا می کرد پنج سال در کشتی کشی را در یک جزیره اسرارآمیز گذرانده است ، پیش از بازگشت به خانه به شهر استارلینگ است.

در فصل اول ، الیور به استارلینگ سیتی برمی گردد و با خانواده و دوستانش از جمله تامی مرلی و لورل لنس مجدداً به هم می پیوندد. شبانه ، او به عنوان هوشیار معروف به “هود” عمل می کند ، با کمک جان دیگگل و فلیسیت اسموک ، کسانی که در دفترچه پدرش ذکر شده است را شکار می کند. توطئه ای به نام “The Undermaking” به رهبری مالکوم مرلین شهر را تهدید می کند. این فصل همچنین دارای سالن های دیدنی سال اول الیور در این جزیره است و تلاش او برای زنده ماندن ، در کنار هر دو متحد جدید از جمله اسلید ویلسون و دشمنان است.

در فصل دو ، پس از درگذشت تامی مرلین ، الیور قول داد كه دیگر كشته نشود. عملیاتی که تحت نام مستعار جدید “Arrow” [3] [4] انجام می شود ، هنگامی که شهر مورد حمله Slade قرار می گیرد ، آزمایش می شود. او همچنین در تلاش است تا فعالیتهای هوشیارانه خود را در كنار نقش وی به عنوان مدیرعامل Queen Consolidated تعادل برقرار كند. در این فصل ، بازگشت سارا لنس ، که اکنون به عنوان “قناری” نیز شناخته می شود ، و همچنین معرفی آژانس دولتی A.R.G.U.S و رهبر آن “آماندا والر” شناخته می شود. فلاش بک ها می بینند که الیور با تهدید جدیدی برای لیان یو روبرو می شود و همچنین نشان می دهد که منشأ نزاع وی با اسلید.

در فصل سوم ، به دنبال قتل سارا و از دست دادن شرکت خانواده اش به ری پالمر ، الیور از این باور که می تواند زندگی عادی خود را در حالی که Arrow ادامه می یابد ، امتناع ورزد. او برای محافظت از خواهرش تئا درگیر درگیری با ره الغول می شود. فلیسیتی به عنوان معاون رئیس جمهور که در حال حاضر به Palmer Technologies تغییر نام داده می شود تبدیل می شود و لورل تصمیم می گیرد تا پا را با پای سارا دنبال کند ، با فرض جامه قناری سیاه. فلاش بک های فصل ، فرار الیور را از لیان یو می بیند که تنها مجبور به همکاری با والر در هنگ کنگ است و سعی در متوقف کردن انتشار یک بیماری زای کشنده دارد.

در فصل چهارم ، الیور و فلیسیت در ایوی سیتی زندگی می کنند ، اما برای جنگیدن با گروه تروریستی H.I.V.E. به سرپرستی دیمین دارخ به شهر تغییر نام داده و به شهر سیتی باز می گردند. الیور در حالیکه مشغول انتخاب شدن به عنوان شهردار است ، نامزد “پیکان سبز” [5] را نیز تصویب می کند. کشف وجود پسرش ویلیام ، و تصمیم وی برای پنهان کردن حقیقت ، به گسست روابط او با فلیسی منتهی می شود. لورل توسط دارخ کشته می شود و الیور برنامه خود را برای منفجر کردن سلاح های هسته ای کشف می کند. فلاش بک های فصلی اولیور توسط والر به لیان یو بازگشت ، جایی که او قصد دارد در گروه جنایی Shadowspire نفوذ کند.

در فصل پنجم ، الیور و فلیسیت تیم جدیدی از هوشیاران را برای کمک به ماموریت خود از جمله کارآگاه پلیس سابق دینا دریک به عنوان قناری سیاه جدید استخدام می کنند. الیور در تلاش است تا با جدایی خود با فلیسیتی سازگار شود ، در کنار آن سعی می کند نقش جدید خود به عنوان شهردار را با تهدیدی که پرومتئوس کشنده ایجاد کرد تعادل برقرار کند. در این فصل همچنین شاهد معرفی نسخه ای ضد خصمانه از لورل لنس ، معروف به بلک آژیر ، دوبلور از Earth-2 هستیم. در فلاش بک های فصل ، الیور به روسیه می رود و در آنجا به براتوا می پیوندد و قبل از بازگشت به لیان یو ، توسط طالیا الغول آموزش می گیرد.

در فصل هفتم ، فلیسیتی به دنبال متحدین جدید برای کمک به گرفتن دیاز ، و الیور را از زندان آزاد می کند. به دنبال شکست دیاز و آزادی در زندان ، الیور و تیمش توسط SCPD محروم می شوند. خواهر نیمی وی ، Emiko Queen با عنوان Arrow Green Arrow جدید ظاهر می شود. با این حال ، بعداً مشخص شد که او رهبر گروه تروریستی حلقه نهم است. این فصل تا بیست سال به آینده چشمک می زند ، و ویلیام بالغ اکنون پیام مرموزی را دریافت می کند. او با متحدان سابق الیور ، پیوند خواهر خود ، دختر الیور و دختر فلیسیس میا را کشف می کند و برای نجات شهر از حمله دیگر تلاش می کند.

در فصل هشتم و پایانی ، مانیتور اولیور را استخدام می کند تا در ماموریت خود به او برای جلوگیری از وقوع بحران کمک کند. ویلیام ، کانر هاوک و میا به طرز مرموزانه ای از 2040 به شهر استار امروزی سفر می کنند. در طول بحران ، الیور خود را فدا می کند و برای متوقف کردن ضد مانیتور ، به عنوان طلبه انتخاب می شود. در نبرد نهایی ، جفت ارز می جنگند ، که نتیجه می گیرد یک جهان جدید با هزینه زندگی الیور متولد می شود. با این حال ، او در صحنه آخر سریال با یک “بعد بهشتی” به فلیسیت ملحق می شود.

عوامل سریال

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال کماندار Arrow

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!