logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود سریال میدان سرخ با لینک مستقیم

دانلود سریال شبکه خانگی میدان سرخ با کیفیت عالی و حجم کم 4K 1080p

دانلود سریال میدان سرخ
دانلود سریال میدان سرخ

توضیحاتی کامل به همراه نقد سریال

سریال میدان سرخ را می توان از جدید ترین آثاری دانست که این روزها خبر های انتشار آن به گوش می خورد. این سریال جدیدترین ساخته ی ابراهیم ابراهیمیان می باشد . میدان سرخ اولین اثری است که پای ابراهیمیان را به شبکه ی نمایش خانگی باز می کند و به همین جهت انتظار ها از آن بسیار زیاد است . این موضوع با بررسی کارنامه ی او قدرت می گیرد . از طرفی این سریال نقاط قوت بسیار زیادی دارد که باعث شده تا بسیاری از مخاطبان به دنبال دانلود سریال باشند .

بررسی نقاط قوت آن

همانگونه که اشار کردیم این سریال توسط ابراهیم ابراهیمیان کارگردانی می شود . او تا پیش از این آثاری همچون عادت نمی کنیم،پیلوت، دابلند، ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه و… را در کارنامه ی خود داشته است که غالباً به موفقیت های مناسبی هم رسیده اند . این موضوع سبب شده تا مخاطبان انتظار داشته باشند تا سریال جدید او هم بتواند بسیار تاثیرگذار باشد . البته ماجرای سریال هنوز در هاله ای از ابهام قرار داد و دست اندرکاران نخواسته اند تا موضوع آن را فاش نمایند . اما طبق شنیده ها این سریال در ژانر اکشن جنایی است و این را می توان از لوگو ها منتشر شده از آن هم به سادگی متوجه شد .

این برای اولین بار است که به طور ویژه سریالی با این ژانر در شبکه ی نمایش خانگی ساخته می شود. تا پیش از این بیشتر سریال های شبکه ی نمایش خانگی یا محوریت کمدی داشته اند و یا عاشقانه های لاکچری بوده اند . این موضوع سبب شده تا کنجکاوی مخاطبان و منتقدان برانگیخته شود و همه چشم به راه انتشار این اثر جدید باشند . البته ژانر این اثر و کارگردانی آن، تنها نقطه قوت هایش به شمار نمی رود . بلکه حضور بازیگران حرفه ای هم از دیگر فاکتور هایی بوده که مخاطبان را بیش از پیش مشتاق نموده است . قرار است در این اثر بازیگران بسیار توانایی حضور داشته باشد که از جمله ی آن ها می توان به حمید فرخ نژاد اشاره نمود . آقای فرخ نژاد چند سالی بود که از شبکه ی نمایش خانگی دور بود و اکنون قرار است با سریال میدان سرخ دوباره به آن بازگردد. نکته جالب تر این است که او نقشی متفاوت را بر عهده خواهد گرفت چرا که او بیشتر در ژانر های کمدی و طنز بازی کرده است و این اولین سریال او با ژانر اکشن و جنایی است .

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال میدان سرخ

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!