logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات سریال

دانلود سریال Dark با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی سریال دارک (تاریک) با کیفیت عالی

فصل اول قسمت 10 (آخر) دوبله فارسی قرار گرفت

دانلود سریال دارک دوبله فارسی Dark
دانلود سریال دارک دوبله فارسی Dark

دارک یک مجموعه تلویزیونی تلویزیونی با هیجان و داستان علمی تخیلی آلمانی است که توسط باران بو اودار و جانتجه فریزی ساخته شده است. از سال 2017 تا 2020 به مدت سه فصل اجرا شد. پس از ناپدید شدن یک کودک ، دارک شخصیت های شهر خیالی ویندن آلمان را دنبال می کند تا آنها حقیقت را دنبال کنند. آنها ارتباطات بین چهار خانواده بیگانه را دنبال می کنند تا یک توطئه شوم سفر در زمان را که چندین نسل طول می کشد ، از بین ببرند. این مجموعه به بررسی پیامدهای وجودی زمان ، و تأثیر آن بر طبیعت انسان می پردازد.

Dark در 1 دسامبر 2017 در Netflix شروع به کار کرد. این اولین سری اصلی آلمانی زبان این سرویس است. فصل دوم در 21 ژوئن 2019 اکران شد ، در حالی که فصل سوم و آخرین آن در 27 ژوئن 2020 اکران شد.

دارک مورد تحسین منتقدان قرار گرفت ، با ستایش برای لحن ، نمایش ، بازیگری ، بازیگران ، امتیاز موسیقی ، و بلندپروازی و پیچیدگی روایت آن.

کودکان از شهر ویندن آلمان شروع به ناپدید شدن می کنند ، روابط شکسته ، زندگی دوگانه و گذشته تاریک چهار خانواده ای را که در آنجا زندگی می کنند ، آشکار می کنند و رمز و راز چهار نسل را باز می کنند.

فصل اول در سال 2019 آغاز می شود ، اما بعداً با سفر در زمان ، زمانی که اعضای خانواده های مرکزی نمایش از وجود یک کرم سوراخ در سیستم غار در زیر نیروگاه هسته ای محلی مطلع می شوند ، شامل 1986 و 1953 می شود. در طول فصل اول ، رازهایی در مورد خانواده های کانوالد ، نیلسن ، داپلر و تیدمان فاش می شود و با آشکار شدن روابطشان زندگی آنها شروع به فروپاشی می کند. این توطئه شامل کودکان گمشده و تاریخچه شهر و شهروندان آن است.

فصل دوم تلاش خانواده های درهم تنیده برای پیوستن به عزیزان گمشده خود را ادامه می دهد ، به ترتیب چندین ماه پس از فینال فصل اول ، به ترتیب در سال های 2020 ، 1987 و 1954. داستانهای اضافی در سالهای 2053 و 1921 تنظیم شده اند. فصل دوم Sic Mundus Creatus Est ، یک جناح اصلی در نبرد برای سرنوشت نهایی مردم Winden و جهان را معرفی می کند. این فصل به سمت آخرالزمان شمارش معکوس می شود.

فصل سوم و آخر ، چهار خانواده را در پی زمان آخرالزمان در سال 2020 دنبال می کند. این یک جهان موازی است که با اولی همراه است. فصل سوم شامل 1888 ، 1954 ، 1987 ، 2020 و 2053 در جهان اول و 2019 و 2052 در جهان دوم است ، زیرا گروه ها خواسته های خود را برای هر جهان بیشتر می کنند.

فصل اول عمدتا در سال 2019 اتفاق می افتد اما شامل داستان هایی می شود که در سال 1986 ، 1953 و – در آخرین صحنه از فصل اول – 2052 تنظیم شده اند و چندین شخصیت در سنین مختلف توسط چندین بازیگر به تصویر کشیده شده اند.

فصل دوم چندین ماه پس از فصل اول اتفاق می افتد ، و داستان های اولیه را به ترتیب در سال های 2020 ، 1987 و 1954 به تصویر می کشد ، در حالی که روند داستانی آینده را تا سال 2053 ادامه می دهد و خط داستانی پنجمی را که در سال 1921 تنظیم می شود ، اضافه می کند. فصل سوم معرفی یک داستان در 1888 و واقعیت موازی شامل نسخه های جایگزین بسیاری از شخصیت های اصلی.

عوامل سریال

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال دارک دوبله فارسی Dark

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!