logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود انیمیشن Spies in Disguise 2019  کیفیت عالی و زبان اصلی

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت های 480p BluRay  ,720p BluRay ,1080p BluRay

 انیمیشن Spies in Disguise جاسوسان نامحسوس سال 2019

دانلود انیمیشن Spies in Disguise 2019 با لینک مستقیم

 

[codein_imdb]

خلاصه داستان :هنگامی که یک رویداد و اتفاق غیرمنتظره جهان را در معرض خطر قرار می‌‎دهد ، لنس استرلینگ بهترین و حرفه‌ای‌ترین مامور مخفی در دنیا ، می‌بایست با مخترعی عجیب و غریب به نام والتر همراه شود تا جهان را نجات دهند. اما…

تیزر

 

نسخه دوبله فارسی قرار گرفت

Spies in Disguise یک فیلم کمدی جاسوسی متحرک رایانه ای آمریکایی در سال 2019 است که توسط Blue Sky Studios ساخته شده و توسط 20th Century Fox توزیع شده است. Loosely بر اساس انیمیشن کوتاه Pigeon: Impossible توسط لوکاس مارتل در سال 2009 ، این فیلم به کارگردانی تروی کوئین و نیک برونو (در اولین کارنامه های کارگردانی آنها) از یک فیلمنامه توسط برد کوپلند و لوید تیلور و داستانی از سیندی دیویس ساخته شده است. این صدای آوای ویل اسمیت و تام هالند را در کنار رشیدیدا جونز ، بن مندلسون ، ربا مک کنتیر ، ریچل بروسناهان ، کارن گیلان ، دی جی خالد و مسی اوکا در نقش های پشتیبان ایفا می کند. نقشه از یک عامل مخفی (اسمیت) پیروی می کند که به طور اتفاقی توسط یک دانشمند جوان هوشمند (هلند) به کبوتر تبدیل می شود. سپس این دو باید با هم کار کنند تا یک تروریست سایبرنتیک متقاضی انتقام جویانه را متوقف کرده و عامل را به شکل انسانی خود بازگرداند.

این فیلم در 4 دسامبر 2019 در تئاتر ال کاپیتان به نمایش در آمد و تئاتر در 25 دسامبر 2019

در ایالات متحده اکران شد. 171 میلیون دلار در کل جهان بدست آورده است و به طور کلی نظرات مثبتی را از منتقدین دریافت می کند ، با ستایش از انیمیشن ، موسیقی ، شوخ طبعی و اجرای آوازها (خاصیت اسمیت و هلند).

لنس استرلینگ ، یک عامل مخفی مخفی H.T.U.V. (افتخار ، اعتماد ، وحدت و جسارت) ، برای بازیابی هواپیمای بدون سرنشین حملاتی از نمایندگی تسلیحاتی ژاپنی Katsu Kimura در ژاپن فرستاده شده است. به محض اینکه خریدار ، تروریست سایبری افزایش یافته Killian ، وارد شد ، استرلینگ در برابر دستور H.T.U.V شکست. جوی جنکینز ، کارگردان ، کیمورا و باند او را شکست داد و با کیف دستی حاوی هواپیمای بدون سرنشین توانست فرار کند. استرلینگ به H.T.U.V باز می گردد. مقر مقابله با والتر بکت ، یک فارغ التحصیل اجتماعی و دانشمندان جوان MIT ، به دلیل تجهیز اسلحه غیر فلز به لباس او. والتر سعی می کند استرلینگ را متقاعد کند که راه صلح آمیزتری برای نجات جهان وجود دارد ، اما استرلینگ قبل از اینکه بتواند آخرین اختراع خود را توضیح دهد ، او را به آتش می کشد: “پنهان کردن بیودینامیک”.

استرلینگ ، کیف را خالی می کند و با مارسی کپل ، مأمور نیروهای امنیتی روبرو می شود ، که فیلم هایی از استرلینگ (در واقع کیلیان در یک لباس مبدل هولوگرافی) را ترک می کند و با هواپیمای بدون سرنشین خارج می شود و او را به عنوان یک خائن برچسب گذاری می کند. استرلینگ فرار H.T.U.V. و تصمیم می گیرد والتر را ردیابی کند تا به او کمک کند ناپدید شود. در همین حال ، Killian می شکند به H.T.U.V. تأسیسات تسلیحاتی

استرلینگ هنگام جستجوی خانه والتر برای اختراع خود ، ناآگاهانه مجعول را فرو می برد و به کبوتر تبدیل می شود. قبل از اینکه والتر بتواند پادزهر کند تا او را به عقب برگرداند ، مارسی و سایر H.T.U.V. مأمورین دوتایی را در سطح شهر تعقیب می کنند ، اما در ماشین جاسوسی استرلینگ فرار می کنند. این دو نفر کیمورا را به یک استراحتگاه در Playa del Carmen ، مکزیک منتقل کردند. در آنجا ، آنها از محل زندگی کیلیان در ونیز ، ایتالیا قبل از مارسی و H.T.U.V. یاد می گیرند. می تواند دوباره آنها را اسیر کند. در هنگام عزیمت به ونیز ، والتر تلاش می کند پادزهر را بسازد اما شکست بخورد.

با رسیدن به ونیز ، والتر با H.T.U.V روبرو می شود که از وضعیت استرلینگ بی خبر هستند. فاش كرد كه او درباره وندی ، مادر والتر كه مأمور پلیس بود كه به دلیل وظیفه درگذشت ، می داند ، مارسی سعی می كند او را متقاعد كند تا به استرلینگ کمک كند اما ولتر امتناع می ورزد. ناگهان ، یک هواپیمای بدون سرنشین H.T.U.V را منحرف می کند. و اجازه می دهد تا والتر و استرلینگ فرار کنند. این دو نفر هواپیمای بدون سرنشین حامل H.T.U.V. را کشف می کنند. بانک اطلاعاتی عامل ، و والتر موفق به بازیابی آن است. با این حال ، Killian نشان می دهد ، پایگاه داده را می گیرد ، و آماده می شود تا والتر را بکشد. آنها با کمک صدها کبوتر در محیط اطراف ، کیلیان را پرت می کنند و فرار می کنند. Killian بار دیگر مخفی شده به عنوان استرلینگ ، H.T.U.V را فرار می کند و به ظن سوء ظن مارسی در مورد استرلینگ در مورد دیدن وی با دست ربات تکان می دهد.

والتر در حالی که در زیر آب زیر آب قرار دارد ، فاش می کند که یک دستگاه ردیابی را روی کیلیان کاشته و او را در مرکز اسلحه قرار می دهد. والتر موفق شد پادزهر را کامل کند و با موفقیت دوباره استرلینگ انسان را چرخاند. استرلینگ با رسیدن به مخفیگاه کیلیان نگران امنیت والتر است و او را در زیر دریایی می فرستد. هنگامی که در داخل ، استرلینگ با Killian مقابله می کند ، اما شکست خورده و اسیر می شود زیرا Killian نشان می دهد که او صدها هواپیمای بدون سرنشین تولید کرده است تا همه افراد را در آژانس با استفاده از بانک اطلاعاتی به عنوان انتقام از قتل خدمه خود در یک مأموریت گذشته به رهبری استرلینگ هدف قرار دهد. کیلیان با توجه به بازگشت والتر در زیر دریایی ، آن را از بین می برد. ناخوشایند برای آنها ، والتر با کمک یکی از اختراعات خود ، آغوش تورم زنده مانده است.

هنگامی که والتر استرلینگ را آزاد کرد ، هر دو هواپیمای بدون سرنشین با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به H.T.U.V با مارسی تماس می گیرند. دفتر مرکزی در واشنگتن D.C. والتر تلاش می کند تا بازوی بیلیونی کیلیان را هک کند. هنگامی که کیلیان این موضوع را درک کرد ، او سعی می کند با هواپیمای بدون سرنشین از طریق هوا فرار کند ، اما والتر جلب توجه می کند. والتر با به دام انداختن كلیان در یكی از وسایل محافظ خود زندگی خود را به خطر می اندازد و بازو شرور را غیرفعال می كند ، همانطور كه ​​خود والتر در حال سقوط است ، اما استرلینگ كه خود را به كبوتر تبدیل كرده است ، برای اولین بار با موفقیت پرواز می كند و او را با كمك دیگری از ایمنی حمل می كند. کبوترها ، در حالی که کیلیان پیدا شده و دستگیر می شود.

با وجود نجات دنیا ، استرلینگ به شکل انسانی خود بازگشت و والتر به دلیل نافرمانی اخراج شد. با این حال ، آنها به سرعت توسط H.T.U.V. دوباره استخدام می شوند. به عنوان آژانس می تواند از صلح آمیزتر والتر برای مقابله با شرارت یاد بگیرد.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن جاسوسان نامحسوس Spies in Disguise 2019 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!