logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Encanto 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن خارجی انکانتو (افسون) 2021 با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن Encanto 2021 افسون دوبله فارسی
دانلود انیمیشن Encanto 2021 افسون دوبله فارسی

 

Encanto یک فیلم کمدی موزیکال و فانتزی پویانمایی کامپیوتری آمریکایی محصول 2021 است که توسط استودیوی انیمیشن والت دیزنی تولید و توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع شده است. شصتمین فیلم تولید شده توسط استودیو، به کارگردانی جرد بوش و بایرون هاوارد، کارگردانی مشترک توسط نویسنده Charise Castro Smith که با بوش فیلمنامه را نوشت، و توسط Yvett Merino و Clark Spencer، با آهنگ‌های اصلی نوشته شده توسط لین ساخته شد. -مانوئل میراندا صداپیشگان این فیلم استفانی بئاتریز، ماریا سیسیلیا بوترو، جان لگوئیزامو، مائورو کاستیو، جسیکا داروو، آنجی سپدا، کارولینا گایتان، دایان گوئررو و ویلمر والدراما هستند. این فیلم در تاریخ 3 نوامبر 2021 در تئاتر ال کاپیتان در لس آنجلس به نمایش درآمد و در 24 نوامبر در ایالات متحده در یک نمایش 30 روزه در پاسخ به همه‌گیری COVID-19 اکران شد. این فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و تا دسامبر 2021 تا کنون از نظر تجاری ضعیف عمل کرده و بیش از 201 میلیون دلار فروش داشته است.

  • طرح

آلما مادریگال جوان که به دلیل درگیری مسلحانه مجبور به فرار از خانه‌اش می‌شود، شوهرش پدرو را از دست می‌دهد اما فرزندان سه‌قلویش را نجات می‌دهد: جولیتا، پپا و برونو. شمع او به ویژگی های جادویی می رسد و تعقیب کنندگان آنها را منفجر می کند و خانه ای حساس به نام “کازیتا” برای مادریگال ها ایجاد می کند. آنها برای کمک به روستاییان استفاده می کنند. با این حال، استعداد پیش آگاهی برونو باعث درگیری های متعددی می شود که باعث می شود خانواده او را بدنام کنند، در حالی که با میرابل، کوچکترین دختر جولیتا، به دلیل نداشتن هیچ هدیه ای به گونه ای متفاوت رفتار می شود.

در طول شبی که آنتونیو به کوچکترین پسر پپا توانایی صحبت با حیوانات را می‌دهد، میرابل ناگهان شکاف‌هایی را در کازیتا می‌بیند، اما وقتی کازیتا در دید دیگران آسیبی ندیده به هشدارهای او توجهی نمی‌شود. Mirabel تصمیم می گیرد تا جادوی Casita را نجات دهد. خواهر بزرگتر فوق العاده قوی او لوئیزا پیشنهاد می کند که اتاق برونو، که در برج ممنوعه در کازیتا قرار دارد، ممکن است سرنخ هایی از این پدیده داشته باشد. در داخل، میرابل یک غار را کشف می کند و تکه هایی از یک صفحه شیشه ای زمردی مات را بازیابی می کند که تصویری را تشکیل می دهد که او را نشان می دهد که باعث از هم پاشیدگی کازیتا می شود. پس از اینکه میرابل با اندکی از غار فرار می کند، لوئیزا متوجه می شود که هدایای خانواده اش در حال ضعیف شدن هستند.

شب بعد، خواهر بزرگ میرابل، ایزابلا، که می تواند گل ها را به میل خود رشد دهد، قرار است با همسایه ماریانو گوزمان نامزد کند. بزرگ‌ترین پسر عموی میرابل، دولورس، که شنوایی فوق‌انسانی دارد، اعتراف می‌کند که میرابل در حال صحبت با پدرش در مورد دید برونو است. پیشنهاد ماریانو زمانی مختل می شود که کازیتا یک بار دیگر شروع به ترکیدن می کند و باعث می شود پپا که احساساتش آب و هوا را کنترل می کند طوفان رعد و برقی را به تصویر بکشد که همه را شوکه کند. ایزابلا میرابل را با وجود انکارش سرزنش می کند. میرابل نگاهی اجمالی به برونو می بیند که در دیوارها پنهان شده است. او در واقع هرگز خانه را ترک نکرد زیرا هنوز خانواده اش را دوست دارد. میرابل برونو را متقاعد می کند تا دوباره پیش بینی کند و آنتونیو اتاق خود را داوطلب می کند تا آنها از آن استفاده کنند. برونو دید دیگری ایجاد می کند که نشان می دهد کازیتا در حال فروپاشی است و تصویری از میرابل در آغوش گرفتن زن جوانی را نشان می دهد که آنها به عنوان ایزابلا معرفی می کنند.

میرابل برای عذرخواهی از ایزابلا می رود و به طور تصادفی اعترافی دلخراش را برمی انگیزد: ایزابلا نمی خواهد با ماریانو ازدواج کند و زیر بار تصویر کمال او می رود. این به ایزابلا کمک می کند تا در خود واقعی خود شکوفا شود و خواهران آن را در آغوش بگیرند. با این حال، آلما از دور متوجه می‌شود که ایزابلا هرچه می‌خواهد با میرابل رشد می‌کند و دومی را متهم می‌کند که باعث بدبختی‌های خانواده به دلیل نداشتن هدیه شده است. میرابل در نهایت به آلما ضربه می زند و می گوید که همه چیز واقعاً تقصیر او بوده است که باعث شده همه کارها را به روش او انجام دهند. بحث آنها ناگهان شکاف بزرگی ایجاد می کند که کازیتا را از بین می برد. شمع جادویی آلما با وجود تلاش های میرابل برای نجات آن در دستان میرابل می میرد و تمام مادریگال ها را ناتوان می گذارد.

آلما بعداً یک میرابل اشک‌آلود را در رودخانه‌ای که پدرو در آن مرده، پیدا می‌کند و در نهایت مسئولیت اعمال فشار بیش از حد بر خانواده را بر عهده می‌گیرد و فراموش می‌کند که هدیه واقعی آنها قدرت آنها نبود، بلکه خود خانواده بود. آشتی می کنند. با برونو، آنها با مادریگال ها و روستاییان برای بازسازی کازیتا متحد می شوند. میرابل ماریانو را به دولورس معرفی می کند. وقتی کار تمام شد، کازیتا دوباره زنده می شود و جادوی خانه باز می گردد. مادریگال ها سپس برای اولین پرتره خانوادگی خود ژست می گیرند که میرابل و برونو در آن گنجانده شده اند.

در نوامبر 2016، لین-مانوئل میراندا فاش کرد که جان لستر، مدیر خلاق وقت انیمیشن دیزنی، در حالی که همکاری قبلی خود با استودیو، موآنا در سال 2016 را تبلیغ می کرد، ایده ای برای یک پروژه انیمیشنی به خود و بایرون هاوارد ارائه کرده است. میراندا گفت که کار روی این پروژه آغاز شده اما در مراحل اولیه است.

هاوارد و بوش بعداً فاش کردند که پس از اتمام فیلم Zootopia (2016)، می‌دانستند که می‌خواهند پروژه بعدی‌شان یک موزیکال باشد – که پس از ورود میراندا به یک موزیکال آمریکای لاتین تبدیل شد. هوارد و بوش با خوان رندون و ناتالی اوسما که قبلاً با آنها در ساخت مستند Imagining Zootopia همکاری کرده بودند، به طور طولانی درباره فرهنگ آمریکای لاتین بحث کردند. رندون و اسما هر دو از کلمبیا بودند و مکرراً از تجربیات شخصی خود در مورد فرهنگ کلمبیایی در گفتگوهای خود استفاده کردند، که باعث شد هوارد، بوش و میراندا تحقیقات خود را روی آن کشور متمرکز کنند. رندون و اوسما دو نفر اول از چندین کارشناس فرهنگی بودند که توسط انیمیشن دیزنی به عنوان مشاور در این فیلم استخدام شدند و به طور جمعی آنچه را که دیزنی «اعتماد فرهنگی کلمبیا» نامیده بود تشکیل دادند.

در سال 2018، هاوارد، بوش، میراندا و چند تن از اعضای تیم تولید در یک سفر تحقیقاتی از کلمبیا دیدن کردند. آنها با معماران، سرآشپزها و صنعتگران ملاقات کردند تا خود را در فرهنگ کشور غرق کنند. آنها همچنین از بنیاد گابریل گارسیا مارکز بازدید کردند. آنها از شهرهای بزرگی مانند بوگوتا و کارتاخنا بازدید کردند، اما در شهرهای کوچکی مانند سالنتو (زمین) و باریچارا (معماری) الهام گرفتند. در باریچارا، آنها با یک راهنمای توریستی محلی به نام آلخاندرا اسپینوزا اوریبه دوست شدند که شهر را به آنها نشان داد و بعداً او را استخدام کرد تا درباره اصالت تاریخی و فرهنگی فیلم مشورت کند. اسپینوزا اوریبه الهام بخش چندین جنبه از شخصیت اصلی فیلم میرابل بود، از جمله موهای مشکی آشفته، عینک های بزرگ و ژست های حرکتی. طرح دامن میرابل از دامن های سنتی بافته شده در منطقه ولز الهام گرفته شده است.

Encanto عمداً در مورد زمان بندی آن مبهم است، اما از کلمبیای اوایل قرن بیستم الهام گرفته است. در آغاز قرن بیستم، این کشور جنگ هزار روزه را تحمل کرد، که منجر به فرار جمعیت کل روستاها برای نجات خود همانطور که در فیلم نشان داده شده بود، شد.

Encanto تا به امروز «سخت‌ترین فیلم» برای مدیران انیمیشن، رناتو دوس آنجوس و کیرا لهتوماکی بود، زیرا از آن‌ها خواسته شد تا به طور کامل دوازده شخصیت اصلی را بسازند، برخلاف سایر فیلم‌های انیمیشنی که عمدتاً دو یا سه شخصیت از یک بازیگر بزرگ را نشان می‌دهند. انیماتورها توسط کارگردانان به چالش کشیده شدند تا Mirabel را به طور مشخصی از تمام قهرمانان قبلی دیزنی متمایز کنند. او باید هم توانا و هم ناقص بود، اما نه فقط دست و پا چلفتی. کازیتا نه تنها از خانه‌های سنتی کلمبیایی بلکه از فیلم‌هایی که در آن خانه‌ها زنده می‌شوند، الهام گرفته شده است، به ویژه Beetlejuice (1988).

تیم سازنده Encanto در تحقیقات خود دریافتند که موسیقی، رقص و ریتم عناصر اصلی زندگی روزمره در کلمبیا هستند. در نتیجه، Encanto اولین فیلم انیمیشن دیزنی بود که طراحان رقص را از ابتدا تا انتها در فرآیند توسعه شرکت داشت، به این معنی که آنها از نزدیک با تیم سازنده برای توسعه آهنگ‌ها، شخصیت‌ها و داستان همکاری کردند. این برخلاف فیلم‌های قدیمی‌تر است که در آن زمان که یک طراح رقص برای مشاوره در مورد صحنه‌های خاص استخدام شد، داستان از قبل در جای خود بود. برای Encanto، Disney Animation در ابتدا جمال سیمز، طراح رقص آفریقایی-آمریکایی را استخدام کرد، که اصرار داشت فورا کای مارتینز، رقصنده آمریکایی کلمبیایی تبار را به عنوان مشاور مرجع انیمیشن فیلم استخدام کند. آنها با تیمی از رقصندگان برای تهیه فیلم مرجع رقص برای هر صحنه کار کردند و سپس در هنگام انیمیشن شدن صحنه ها به انیماتورها بازخورد دادند. آنها سبک های مختلف رقص را برای شخصیت های مختلف توسعه دادند. سبک لوئیزا رگیتون است، در حالی که سبک میرابل کالی سالسا است.

در 29 ژانویه 2020، گزارش شد که انیمیشن دیزنی در حال ساخت یک فیلم انیمیشن با محوریت یک خانواده لاتین تبار است. هاوارد و جرد بوش به عنوان کارگردانان فیلم معرفی شدند و بوش درگیر فیلمنامه Encanto بود و کلارک اسپنسر و ایوت مرینو به عنوان تهیه کنندگان فیلم نام بردند.

انیمیشن دیزنی قصد داشت بسیاری از انیماتورهای خود را از 15 مارس 2020 به کلمبیا بفرستد تا برای انتقال فیلم از توسعه به تولید آماده شود. این سفر تحقیقاتی دوم پس از شروع همه‌گیری COVID-19 لغو شد. انیماتورهای استودیو در نهایت مجبور شدند از راه دور با تراست فرهنگی کلمبیا کار کنند. به عنوان مثال، اسپینوزا اوریبه با کمک تلفن همراه خود یک تور مجازی در کلمبیا به انیماتورها داد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن Encanto 2021 افسون دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!