logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم Cranston Academy Monster Zone 2020 با کیفیت بالا

دانلود فیلم مدرسه کرانستون منطقه هیولا دوبله فارسی

دانلود انیمیشن Cranston Academy Monster Zone 2020
دانلود انیمیشن Cranston Academy Monster Zone 2020

انیمیشن Cranston Academy Monster Zone 2020 یا مدرسه کرانستون : منطقه هیولا ، فیلمی در ژانر انیمیشن است که به کارگردانی Leopoldo Aguilar و نویسندگی Bob Barlen ، Cal Brunker محصول سال ۲۰۲۰ مکزیک است. این انیمیشن نمره ۴٫۷ را از ۱۷۸ رای در سایت imdb دریافت کرد.

آکادمی کرانستون: منطقه هیولا (نمایش ترسناک سابق) فیلمی کمدی ترسناکانیمیشن مکزیکی-انگلیسی-کانادایی به کارگردانی لئوپولدو آگیلار است. این فیلم به تهیه کنندگی آنیما استودیوس و Prime Focus World به کارگردانی لئوپولدو آگیلار ساخته شده و صدای جیمی بل و روبی رز را در آن به نمایش می گذارد.

دنی ، دانش آموز 15 ساله دبیرستانی ماوریک به یک مدرسه شبانه روزی مخفی منتقل می شود و در آنجا پورتالی از هیولاها را از بعد پنجم باز می کند. برای نجات مدرسه از هجوم هیولاها ، او باید با رقیب موفق ترش ، لیز ، و استاد ترکیبی انسان پروانه آنها کار کند.

باب بارلن و کال برونکر برای نوشتن فیلمنامه فیلم پیوست شده اند. این زوج پیش از این فیلم هایی مانند فرار از سیاره زمین و The Nut Job 2: Nutty by Nature را نوشته اند. انیمیشن این فیلم توسط DNEG و Prime Focus World اداره می شود.

در 1 نوامبر 2019 ، جیمی بل ، بازیگر بریتانیایی ، و روبی رز بازیگر استرالیایی ، به گروه بازیگران اصلی صدا پیوستند. جیسون مورینگ ، مدیرعامل Double Dutch International ، اظهار داشت که ، “[ما] از طرفداران بزرگ جیمی و روبی هستیم. آنها بازیگران باورنکردنی با طرفداران بسیار گسترده و گسترده ای هستند.” برای نسخه دوبله شده اسپانیایی ، پولو مورین بازیگر تله نولا ، ناتالیا تله لز مجری تلویزیون و ادسون زویگا کمدین صداپیشگی خود را در نقش های اصلی ادا کرده اند.

Cranston Academy Monster Zone در ابتدا برای اکران در 1 نوامبر 2019 در مکزیک برنامه ریزی شده بود ، اما به تعویق افتاد. اولین بار در 12 مارس 2020 در سینماهای پرتغال اکران شد. سرانجام در 26 ژوئن 2020 در مکزیک اکران شد ، توسط Videocine توزیع شد و عنوان Escuela de miedo (“مدرسه ترس” به زبان اسپانیایی).

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن Cranston Academy Monster Zone 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!