logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود انیمیشن BoBoiBoy Movie 2 2019 با لینک مستقیم

 

دانلود انیمیشن BoBoiBoy Movie 2 2019 با دوبله فارسی ( به زودی )

دانلود انیمیشن BoBoiBoy Movie 2 2019
دانلود انیمیشن BoBoiBoy Movie 2 2019

 

[codein_imdb]

 

BoBoiBoy Movie 2 یک فیلم کمدی ابرقهرمانانه انیمیشن رایانه ای 2019 مالزی به کارگردانی نظامام رازاک است. این فیلم از BoBoiBoy و دوستانش پیروی می کند ، زیرا آنها مجبورند با یک شرور باستانی به نام Retak’ka مبارزه کنند که می خواهد قدرت های ابتدایی BoBoiBoy را به دست بگیرد.

این دومین فیلمی است که توسط Animonsta Studios از دنباله BoBoiBoy: The Movie (2016) ساخته شده است. این یک دنباله مستقل از فصل اول BoBoiBoy Galaxy است. این نویسنده توسط خود نظام و اناس عبدالعزیز تهیه شده است. این اولین فیلمی است که از تنظیمات و شخصیت های BoBoiBoy Galaxy استفاده می کند.

این فیلم به طور همزمان در 4 کشور از جمله مالزی ، اندونزی ، برونئی و سنگاپور در 8 آگوست 2019 منتشر شد. نسخه دوبله ویتنامی این فیلم در 30 آگوست 2019 در ویتنام منتشر شد.

BoBoiBoy و دوستان Yaya، Ying، Gopal و Fang نوجوانان 14 ساله ای هستند که همگی ابرقدرت های منحصر به فردی متفاوت دارند. BoBoiBoy دارای هفت قدرت اساسی است: آتش ، آب ، صاعقه ، باد ، برگ ، زمین و نور. Power Spheres ربات هایی هستند که دارای قدرت هستند و محافظ کهکشان هستند. آنها با هم به دنیای کهکشانی در یک سفینه فضایی سفر می کنند تا کره های قدرت را کنترل کنند که توسط شر کنترل می شوند.

در این فیلم ، BoBoiBoy و دوستانش توسط یک شرور باستانی به نام Retak’ka که می خواهد قدرت های ابتدایی BoBoiBoy را به دست بگیرد شکار می شوند. او کاربر اصلی قدرتهای ابتدایی BoBoiBoy است و اکنون سعی دارد تمام قدرت خود را پس بگیرد تا به قدرتمندترین قدرت برسد و بر کهکشان مسلط شود. این تیم باید راهی برای متوقف کردن و شکست Retakka در استفاده از قدرت BoBoiBoy و از بین بردن کهکشان پیدا کند.

کارگردان نظم رضاک اظهار داشت: روند فیلمبرداری برای این فیلم دوم سریعتر از فیلم اول است و فقط یک سال زمان لازم است که تمام شود. آنها یک مهلت 12 ماهه را اجرا کردند تا ببینند آیا می توانند فیلمی بسازند بدون اینکه کیفیت یا خط داستانی انیمیشن را به خطر بیندازند. وی اعتراف کرد که فشار در تکمیل فیلم به موقع وجود دارد اما تیم تولیدی وی با 100 نفر موفق به انجام آن کار در این مدت شد. آنها از فن آوری بهتری مانند Redshift و روش شبیه سازی جامع استفاده می کردند حتی اگر هزینه بالاتر باشد تا بهترین کیفیت را به مخاطب ارائه دهد. اگر واکنش نسبت به این فیلم مثبت باشد ، آنها قصد دارند فیلم های سینمایی را به طور مداوم تهیه کنند ، هر سال یک یا یک سال و یک و یک سال یک فیلم جدید.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن BoBoiBoy Movie 2 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!