logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Dinosaur Train: Adventure Island 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن قطار دایناسور: جزیره ماجراجویی 2021 با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن قطار دایناسور دوبله فارسی
دانلود انیمیشن قطار دایناسور دوبله فارسی

 

قطار دایناسور (به انگلیسی: Dinosaur Train) یک مجموعه تلویزیونی موزیکال رایانه‌ای برای کودکان است که توسط کریگ بارتلت ساخته شده است. این سریال یک جوان کنجکاو تیرانوسوروس رکس به نام بادی را نشان می دهد که به همراه خانواده فرزندخوانده خود Pteranodon، با قطار دایناسورها می روند تا دوره زمانی خود را کشف کنند و با دایناسورهای مختلف ماجراجویی کنند. این فیلم توسط The Jim Henson Company در همکاری با سازمان توسعه رسانه اطلاعات ارتباطات (سازمان توسعه رسانه سابق)، Sparky Animation، FableVision، Snee-Oosh، Inc.، Reel FX، و Sea to Sky Entertainment تهیه شده است. از سپتامبر 2018، PBS Kids 11 قسمت دیگر سفارش داده بود که تعداد کل قسمت ها را به 100 قسمت رساند. فیلمی بر اساس مجموعه ای از Universal Pictures و Universal 1440 Entertainment با عنوان قطار دایناسور: جزیره ماجراجویی در 12 آوریل 2021 به نمایش درآمد.

این نمایش در دنیای ماقبل تاریخ عجیبی از جنگل‌ها، باتلاق‌ها، آتشفشان‌های فعال و اقیانوس‌ها اتفاق می‌افتد که همگی مملو از دایناسورها و دیگر جانوران هستند و با یک خط قطار معروف به قطار دایناسورها به هم متصل می‌شوند. این قطار با موتور بخار را می‌توان برای انواع دایناسورها سفارشی کرد: پنجره‌ها ساروپودهای گردن دراز را در خود جای می‌دهند، فضای سر زیادی در اتومبیل مشاهده برای تروپودهای بزرگ‌تر وجود دارد، و Aquacar یک آکواریوم برای مسافران دریایی است. خود قطار توسط ترودون ها به عنوان باهوش ترین دایناسورها در این جهان خیالی اداره می شود. قطار دایناسور در سراسر جهان می چرخد ​​- حتی از اقیانوس ها و دریاهای داخلی عبور می کند و برای بازدید از حیوانات ماقبل تاریخ زیر دریا توقف می کند. این می تواند در کل دوران مزوزوئیک، “عصر دایناسورها” سفر کند و از تونل های زمان جادویی به دوره های زمانی تریاس، ژوراسیک و کرتاسه عبور کند.[نیازمند منبع]

دنیای قطار دایناسور از چشمان بادی تیرانوزاروس دیده می شود. در آهنگ اصلی سریال متوجه شدیم که بادی توسط آقا و خانم پترانودون به فرزندی پذیرفته شده است. او همزمان با خواهر و برادرهای Pteranodon خود، تینی، شینی و دان از تخم بیرون آمد. بادی با سفر در قطار دایناسورها در اطراف مزوزوئیک، که با تمام حقایق دایناسور توسط ترودون هادی قطار تهیه شده است، متوجه می شود که او یک تیرانوسوروس است. بادی به عنوان فرزندخوانده ای در خانواده ای از گونه های مختلط، کنجکاو در مورد تفاوت های بین گونه ها است و عهد می کند که با سوار شدن بر قطار دایناسورها در مورد همه دایناسورهایی که می تواند یاد بگیرد. گونه‌های دایناسورهایی که در این نمایش ارائه می‌شوند دایناسورهای واقعی هستند که توسط دیرینه‌شناسان کشف شده‌اند.

قطار دایناسور توسط استودیو Sparky Animation در سنگاپور تولید و انیمیشن شده است، با بازیگری توسط Vidaspark و صداپیشگی ضبط شده در Kozmic Sound در ونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا. کودکان، و در کشورهای مختلف در سراسر جهان. 40 قسمت نیم ساعته توسط PBS Kids برای فصل اول سفارش داده شد. پس از آن، 49 قسمت دیگر ساخته شد.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن قطار دایناسور دوبله فارسی Dinosaur Train: Adventure Island 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!