logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن The Soccer Football Movie 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن خارجی فوتبال 2022 با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن فوتبال دوبله فارسی The Soccer Football Movie 2022
دانلود انیمیشن فوتبال دوبله فارسی The Soccer Football Movie 2022

فیلم فوتبال فوتبال گروهی از بچه‌های سوپر طرفداران این ورزش‌ها را دنبال می‌کند که تلاش می‌کنند بت‌های خود را از دست دانشمند شیطانی که به دنبال دزدیدن تمام استعدادهای ستاره‌های خارج از آنجاست، نجات دهند.

داستان

فیلم فوتبال فوتبال در حالی آغاز می شود که صحنه برای بازی مورد انتظار All-Star بسیار نزدیک به شروع آن است.

همه مشتاق شده‌اند و راب استون، مفسر، با آل یانکویچ عجیب و غریب مصاحبه می‌کند که به نظر می‌رسد نقشه‌های شیطانی شامل ربودن ذره‌هایی از استعدادها از همه ستاره‌ها را در سر دارد.

زانا، پالیو، ناوتای و اودانگ گروه کنترل آفات به نام «Creature Catchers» را تشکیل می‌دهند. آنها همچنین بزرگترین طرفداران فوتبال و زلاتان ابراهیموویچ هستند. آنها مخفیانه وارد ورزشگاه می شوند تا امیدوار باشند او را ملاقات کنند.

Nautai همچنین یکی از طرفداران مگان راپینو است و نمی تواند هر لحظه از این که چگونه می خواهد با او سلفی بگیرد خودداری کند. به هر حال، بچه ها در نهایت با زلاتان ملاقات می کنند و فوتبالیست تحت تأثیر مهارت ها و عشق آنها به این ورزش قرار می گیرد.

در حالی که او چهار بلیت بازی را که می‌خواهد به آن‌ها بدهد، پیدا می‌کند، مورد حمله یک راب براق و سبز رنگ قرار می‌گیرد که از فوتبالی که به او هدیه داده شده بیرون می‌آید.

او سعی می کند با آن مبارزه کند اما حلزون حلزون موفق می شود با او ادغام شود و کنترل کامل بدن و ذهن او را در دست بگیرد و او را به یک هیولای جهش یافته تبدیل کند.

بچه‌ها سعی می‌کنند زلاتان جهش‌یافته را مهار کنند در حالی که راپینو مورد حمله یک حلزون قرار می‌گیرد. یانکوویچ با زلاتان ملاقات می کند و هویت واقعی و نقشه شیطانی خود را آشکار می کند.

Creature Catchers Rapinoe را نجات می دهند و متوجه می شوند که صدای بالشتک هووپی می تواند باعث جهش شود.

آن‌ها سپس سایر ستاره‌ها را از جهش‌شان نجات می‌دهند، در حالی که زلاتان وقتی تمام مهارت‌هایش را به دم اسبی جهش‌یافته‌اش که یاکوویچ می‌دزدد و با موهایش ادغام می‌کند، از دست می‌دهد، روحیه‌اش را از دست می‌دهد.

زانا و اودانگ به زلاتان کمک می کنند تا مهارت های خود را حفظ کند و با هم به استادیوم می روند. در آنجا، آنها با یانکوویچ و هم تیمی های ژلاتینی جهش یافته اش روبرو می شوند.

فیلم فوتبال فوتبال با راپینو و بچه‌ها به پایان می‌رسد که زلاتان را از دست هیولایی دم اسبی تبدیل به خرچنگ نجات می‌دهند که بعد از شکست یانکویچ در مسابقه، آنها را خورد.

تیم برنده پس از شکست دادن دشمن با بازی فوتبال با هم جشن می گیرد زیرا برخی از راب ها در کمین هستند.
اجراها

صداپیشگی بهترین بخش انیمیشن کودکانه است، به طوری که اکثر صداپیشگان تارهای صوتی خود را برای اجراهای ستودنی وامی دارند.

«آل یانکویچ عجیب» در ایفای نقش شخصیت‌های شاد، در حالی که صدایش را به دانشمند شرور گیج‌کننده و دوست‌داشتنی می‌فرستد، استعداد همیشگی خود را به ارمغان می‌آورد.

اما این دو فوتبالیست هستند که خودشان را بازی می کنند که لذت واقعی را به زمین می آورند. زلاتان ابراهیموویچ و مگان راپینو واقعاً از خود لذت می‌برند و در مواقعی اجراهای غیرمنتظره‌ای عالی ارائه می‌دهند.
موارد مثبت

کیفیتی شاد در فیلم وجود دارد که بیشتر به لطف بازیگران اصلی و میزانی که به نظر می رسد مجبور هستند نقش شخصیت های احمق را بازی کنند.

هر دو بازیکن علیرغم اینکه زیاد بازیگر نیستند، گاهی اوقات کمی حرفه ای بودن را به نقش های خود وارد می کنند.

با توجه به زمان پخش مختصر، فیلم از داستانی سود می برد که نسبت به مقدار زمینی که باید بپوشاند، به نسبت طولانی به نظر می رسد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن فوتبال دوبله فارسی The Soccer Football Movie 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!