logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Monster Hunter: Legends of the Guild 2021 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن شکارچی هیولا: افسانه های صنف 2021 با کیفیت عالی

 

Download Film Monster Hunter Legends Of The Guild 2021 , تریلر فیلم Monster Hunter Legends Of The Guild 2021 , تماشای آنلاین فیلم Monster Hunter Legends Of The Guild 2021 , دانلود Monster Hunter Legends Of The Guild 2021 , دانلود دوبله فارسی فیلم Monster Hunter Legends Of The Guild 2021 , دانلود رايگان فيلم Monster Hunter Legends Of The Guild 2021 , دانلود زیرنویس فارسی فیلم Monster Hunter Legends Of The Guild 2021 , دانلود فیلم Monster Hunter Legends Of The Guild , دانلود فیلم Monster Hunter Legends Of The Guild 2021 , دانلود فیلم Monster Hunter Legends Of The Guild 2021 با زیرنویس چسبیده , دانلود فیلم Monster Hunter Legends Of The Guild 2021 با زیرنویس فارسی , دانلود فیلم Monster Hunter Legends Of The Guild 2021 با لینک مستقیم , دانلود فیلم Monster Hunter Legends Of The Guild 2021 با هاردساب فارسی , فیلم Monster Hunter Legends Of The Guild 2021
دانلود انیمیشن شکارچی هیولا دوبله فارسی Monster Hunter: Legends of the Guild 2021

هنگامی که ناوگان پنجم از دریای بزرگ به جهان جدید می رود ، گروهی از شکارچیان جوان سوار بر گل سرسبد شروع می کنند به نبرد آینده علیه اژدهای بزرگ ، زورا ماگدروس ، مفتخر می شوند ، اما توسط ایدن ، شکارچی کهنه کار نشسته ، سکوت می کند. در همین نزدیکی ایدن به امید فروتنی جوانان ، روایت خود را از اولین برخورد خود با اژدهای پیر می گوید.

ده سال پیش ، آیدن نوجوانی بود که در یک روستای کوهستانی کوچک زندگی می کرد. از آنجا که روستا بسیار کوچک و دور افتاده است ، مردم نمی توانند وقت یا زنی لازم را برای رفتن به نزدیکترین خانه صنفی هر زمان که یک هیولای کوچک از خود آفت ایجاد می کند ، پرداخت کنند. ایدن وظیفه خود را بر عهده گرفته بود تا این هیولاها را برای همسایگان خود شکار کند. او به طبیعت فرستاده می شود تا هیولا را پیدا کند که مقداری دام از روستا ربوده است. فقط برای برخورد با Velocidrome ، یک هیولا بزرگ ، آبی رنگ ، شبیه به گونه های رپتور. ایدن تقریبا توسط هیولا خورده می شود تا اینکه جولیوس ، شکارچی از صنف ، او را نجات می دهد و او را به روستا می برد. به زودی آیدن از جولیوس می آموزد که هیولایی که حیوانات را گرفته ، موجودی شبیه انسان گربه ای به نام ملینکس ، مجرم واقعی بوده و آهنگ ها جعلی هستند. آیدن مخفیگاه خارج از ملینکس ، به نام نوکس را پیدا می کند. ایدن نوکس را می گیرد و او را به روستا می آورد تا ژولیوس را نشان دهد. او به زودی از رهبر ویواریان می آموزد که یک پیر اژدها ، هیولایی که می تواند محیط زیست و ویرانی های جمعی را در آن بیدار کند ، در مسیر مهاجرت خود به دنیای جدید ، از طریق روستای آیدن است.

این فیلم اولین بار در ژوئیه 2018 به عنوان “ویژه” با توسعه دهنده/ناشر اصلی بازی های ویدیویی خود Capcom ، با همکاری مشترک با شرکت آمریکایی Pure Imagination Studios ، و تولید آن اعلام شد. این فیلم در ابتدا برای انتشار در سال 2019 تنظیم شده بود. جاشوا فاین به عنوان فیلمنامه نویس خدمت می کند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن شکارچی هیولا دوبله فارسی Monster Hunter: Legends of the Guild 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!