logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)
80%

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن PAW Patrol: The Movie 2021 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن سگ های نگهبان 2021 با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن سگ های نگهبان دوبله فارسی
دانلود انیمیشن سگ های نگهبان دوبله فارسی

سگ های نگهبان یک فیلم کمدی-ماجرایی کمدی-متحرک 2021 کانادایی است که بر اساس مجموعه تلویزیونی PAW Patrol ساخته کیث چاپمن ساخته شده است. این فیلم توسط Spin Master Entertainment ، شرکت اسباب بازی پشت سری ، با انیمیشن توسط Mikros Image تهیه شده است. این فیلم توسط کال برانکر کارگردانی شد که فیلمنامه را با بیلی فرولیک و باب بارلن از داستانی از فرولیک نوشت. این اولین فیلم از چندین فیلم برنامه ریزی شده است که تحت پرچم سرگرمی Spin Master تولید می شود. در فیلم ، رایدر و توله سگ ها به شهر ماجراجویی فراخوانده می شوند تا شهردار هومینگر را از تبدیل کلانشهر شلوغ به حالت هرج و مرج باز دارد.

توسعه فیلم در نوامبر 2017 زمانی آغاز شد که Spin Master برنامه خود را برای گسترش حق امتیاز به فیلم های بلند در طول کنفرانس اعلام کرد. چندین بازیگر از مجموعه اصلی نقش های خود را تکرار می کنند ، از جمله کینگزلی مارشال (به عنوان صدای مارشال) ، کیگان هدلی (قلوه سنگ) ، شایل سیمونز (زوما) ، لیلی بارتلام (اسکای) و ران پردو (صداگذاری هر دو Cap’n Turbot) و شهردار هومدینگر). در اولین نقش بازیگری او ، آیین آرمیتاژ ، مارسی مارتین ، یارا شهیدی ، کیم کارداشیان ، رندال پارک ، داکس شپرد ، تایلر پری ، جیمی کیمل و ویل بریسبین به آنها می پیوندند.

این فیلم اولین فرش قرمز خود را در میدان لستر میدان لندن در 8 آگوست 2021 به نمایش گذاشت. [8] در 9 آگوست 2021 در انگلستان و ایرلند و در 20 آگوست 2021 در ایالات متحده به صورت تئاتر منتشر شد. هم به صورت تئاتری و هم بر روی پارامونت+ بدون هیچ هزینه اضافی برای مشترکان پخش شد. این فیلم بیشتر نظرات مثبت منتقدان را دریافت کرد و با بودجه 26 میلیون دلاری 61.9 میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورد.

در Adventure Bay ، راننده کامیونی به نام گاس تصادف می کند و از روی پل معلق شهر آویزان می شود. Cap’n Turbot با صحنه روبرو می شود و رایدر را می خواند ، که توله سگ های PAW Patrol را وارد عمل می کند. چیس ، توله سگ پلیس ، راننده کامیون را نجات می دهد.

در همین حال ، در نزدیکی شهر ماجراجویی ، دشمن گشت PAW ، شهردار هومدینگر ، اخیراً به عنوان شهردار انتخاب شده بود. با آگاهی از اشتباهات بدنام هومدینگر در Foggy Bottom ، یک خلبان به نام Liberty با این تیم تماس می گیرد. چیس می گوید به دلیل داشتن “سابقه” در شهر زمانی که او توله سگ کوچکی بود ، نمی رود ، اما رایدر او را متقاعد می کند که به عقب برگردد. تیم می آید و در مقر جدید خود مستقر می شود. در همین حال ، هومدینگر از دستگاهی به نام Cloud Catcher برای روشن شدن هوا استفاده می کند تا بتواند نمایش آتش بازی خود را انجام دهد. نمایش بهم می ریزد و تیم هشدار داده می شود. آنها مستقیماً وارد یک ترافیک می شوند ، اما لیبرتی می رسد و آنها را به سمت شهرداری راهنمایی می کند. آنها موفق به رسیدگی به وضعیت می شوند اما چیس نجات برخی از افراد را ناکام می گذارد. هامدینگر خشمگین به دوستداران خود بوچ و روبن می گوید که به هر طریقی که شده از شر PAW Patrol خلاص شوند.

چند روز بعد ، هامدینگر با چندین وارونگی شبیه به یک ترن هوایی ، خط مترو را توسعه می دهد. مسافران را وارونه می شکند و به دام می اندازد. توله سگ ها آنها را نجات می دهند اما چیس یخ می زند و مجبور می شود توسط اسکای نجات پیدا کند. رایدر پیشنهاد می کند که چیس باید از وظایف خود استراحت کند ، اما این امر او را بسیار ناراحت می کند و باعث فرار او می شود ، اما به زودی توسط حامیان هومدینگر دستگیر می شود. تیم متوجه می شود که تعداد زیادی از سگ ها ناپدید شده اند و رایدر آنها را به هومدینگر پیوند می دهد. لیبرتی عمداً دستگیر می شود و به زندان مدرسه اطاعت تبدیل می شود که در آنجا تبدیل به زندان سگ شده و در آنجا با دختر پوزه ناز دلورس دره آشنا می شود و چیس را نجات می دهد و سگ های دیگر تعقیب روبن و بوچ می شوند.

رایدر چیس را به جایی می برد که او را پیدا کرده است و به او می گوید که چرا او را انتخاب کرده است زیرا او شجاع ترین سگی بوده که ملاقات کرده است. در همین حال ، Cloud Catcher انتقادی شده است و خالق Kendra Wilson با Humdinger مقابله می کند. او ریموت را خراب می کند و ساختمان خود را به نام ارتفاعات هومدینگر نشان می دهد. دستگاه بار یک هفته ای از هوای بد را رها می کند. کندرا با تیم تماس می گیرد و به لیبرتی خودرو و لباس شخصی داده می شود و به تیم ملحق می شود. رایدر هومدینگر را نجات می دهد ، اما هنگامی که ساختمان به زمین می افتد در دام می افتد. چیس برای نجات او حرکت می کند در حالی که اسکای برای متوقف کردن Cloud Catcher می رود. چیس یک قدم از ایمان برداشته و رایدر را نجات می دهد ، در حالی که اسکای Cloud Catcher را در یک حمله سبک کامیکازه از بین می برد. او قبل از سقوط هواپیما از هواپیما بیرون می زند و دوباره به شهر پرواز می کند. تیم شاهد شهردار هومدینگر است و چیس او را به دلیل مشکلاتی که برای شهر ایجاد کرده است دستگیر می کند. او سعی می کند تا آنجا که ممکن است فرار کند ، اما اسکای با استفاده از مینی پهپاد خود او را متوقف می کند.

در یک مراسم مهم ، کلید تیم Adventure City به تیم داده می شود. لیبرتی به عضویت رسمی در می آید و سرانجام آرزوهای خود را برای انجام این کار برآورده می کند. رایدر شروع به سخنرانی می کند ، اما با تماس هریس ، یکی از سگهای زندان سگ ها ، صحبت او قطع می شود و می گوید در ساحل دریا مشکلی وجود دارد و باعث می شود تیم در حین پخش آهنگ اصلی به نجات برسد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن سگ های نگهبان دوبله فارسی PAW Patrol: The Movie 2021

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!