logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود انیمیشن Dragon Quest: Your Story 2019 با لینک مستقیم

دانلود رایگان انیمیشن تلاش اژدها: داستان شما 2019 با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن Dragon Quest: Your Story 2019 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن تلاش اژدها: داستان شما 2019

[codein_imdb]

خلاصه داستان : لوکا به عنوان فرزند شایسته پدرش تصمیم می گیرد تا مادرش را از چنگال “اربو دیوان” نجات دهد ، اما او ابتدا باید فردی برگزیده را پیدا کند که بتواند شمشیر زنیت را به دست آورد و ….

تیزر

جستجوی زیرنویس فارسی

داستان از بدو تولد لوکا آغاز می شود و به دنبال آن او و پدرش پانکراز گوتا را ترک می کنند تا برای مادر پسر پسر مادا هنگام ربودن هیولا به جهان سفر کنند. در سفرهای كودكی خود ، لوكا با بیانكا ملاقات می كند و در عین حال یك گل طلایی و یك توله سبركاتی را نیز به دست می آورد كه او را پورسی نام می دهد. هنگام بازدید از قلعه کببورگ ، لوکا شاهد ربودن شاهزاده هری توسط هیولا در خدمت اسقف لادجا است و پدرش را برای نجات شاهزاده همراه می کند. اما پانکراز توسط لادجا کشته می شود و از آخرین لحظاتش استفاده می کند تا به لوکا فاش کند که مادرش هنوز زنده است.

پسران پس از ده سال کار در یک معبد غول پیکر با کمک دکتر آگون ، توسط هیولا لادجا به بردگی می روند. هری به کوبورگ بازگشت و راه هایی را با لوکا بخشید ، وعده داد که وی را برای تلاش برای نجات پانکراز بازپرداخت می کند. لوکا پس از اتحاد مجدد با Purrcy کاملاً رشد یافته و نگهدارنده پدرش Sancho در حالی که به لجنانی به نام Gootrude ملحق شده بود ، می آموزد که Pankraz او را به عنوان قهرمان افسانه ای فرض کرد و قصد داشت جلوی لادجا را بگیرد. لوکا همچنین می آموزد که لادجا مادا را ربوده بود زیرا برای افتتاح پورتال به دنیای شیاطین برای مراسم نیاز به لباس زیر زنیتی خود دارد.

شمشیر زنیتی که لوکا به آن احتیاج دارد در شهرک مستروفراتو در مالکیت نجیب زاده ثروتمند رودریگو بریزکلتی واقع شده است. اما این شهر توسط بجران بهموس ، که شمشیر را با بریزکولتی به دست دختر خود نرا می دهد ، به سرقت می برد ، هراس می زند که هر کسی را شکست دهد. لوکا موفق می شود هیولا را با کمک Bianca شکست دهد و Bjørn را در هنگام تسلیم هدر می دهد. از طریق لوکا متوجه می شود که قهرمان افسانه ای نیست ، به نرا خیانت می شود تا اینکه برخورد با یک جادوگر (نرا در لباس مبدل) او را متقاعد می کند که احساسات خود را برای بیانکا اعتراف کند.

بعد از اینکه این دو متاهل و یک فرزند پسر داشتند ، در حالی که لوسا را ​​سنگسار می کنند ، توسط لادجا ربوده Bianca توسط هیولا حمله می کنند. لادجا بیانکا را به معبد خود می برد و نشان می دهد که او قبل از روی آوردن او به سنگ زنی بودن است و در هنگام امتناع از کمک به او در متقاعد کردن مادا به او کمک می کند تا طلسم را برای کشف پورتال بیاموزد. قهرمان هشت سال بعد توسط پسرش آلوس احیا می شود که مشخص شد قهرمان افسانه ای است که پانکراز در جستجوی آن بود. این گروه در جستجوی اژدها Zenith هستند ، که مشخص شد دکتر آگون است که به گور طلایی خود نیاز دارد تا آنها را به معبد لادجا برساند. لوکا می آموزد که بقایای گوی طلایی که در اختیار داشت ، جعلی بود زیرا آگون او را به پری می فرستد ، که او را به موقع می فرستد تا گوی طلایی واقعی را از کودکی خود بازیابی کند و آن را با جعل تغییر دهد.

نبرد نهایی به زودی با لوکا پیوست که ارتش بیژن و هری به او پیوستند و در نهایت انتقام انتقام پدر خود را گرفت ، فقط برای یک لادجا در حال مرگ طلسم مورد نیاز برای باز کردن پورتال را بدست آورد. اگرچه آلوس پورتال را پلمپ می کند ، اما واقعیت به طور ناگهانی توسط مادربزرگ نیمزو تحریف می شود. این واقعیت توضیح می دهد که وی یک ویروس رایانه ای است که به جای Nimzo واقعی توسط یک هکر نصب شده است و به لوکا آشکار می کند که وی در حالی که اقدام به حذف همه چیز می کند ، شبیه سازی مجازی از Dragon Quest V را بازی می کند. ویروس سپس می تواند لوکا را به واقعیت برگرداند ، فقط برای خاطراتی كه در زندگی واقعی لوكا به دست آورد و اشتیاق به Dragon Dragon Quest به او اجازه داد كه مقاومت كند. سپس Gootrude خود را به عنوان برنامه ضد ویروس بازی معرفی می کند و به لوکا می دهد تا ویروس را از بین ببرد و بازی را بازیابی کند (به شکل شمشیر متعلق به شخصیت Dragon Dragon Quest Erdrick).

این بازی با رسیدن مهمانی لوکا به گاتا به پایان می رسد که لوکا قصد دارد این نسخه از بازی را در قلب او نگه دارد. اگرچه هنگام تماشای آتش بازی از گوتا ، Bianca به او بازیگرانه برخورد می کند و لوکا خاطرنشان می کند که او واقعاً این درد را احساس کرده است.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن تلاش اژدها: داستان شما Dragon Quest: Your Story 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!