logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود انیمیشن Ella Bella Bingo 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان انیمیشن الا بلا بینگو 2020 با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن الا بلا بینگو Ella Bella Bingo 2020

[codein_imdb]

الا بلا بلاگو یک سریال تلویزیونی انیمیشن پیش دبستانی است که توسط آگوست مدیا هولدینگز مستقر در سنگاپور و Kool Produktion AS نروژ تولید شده است. این نمایش حول ماجراهای یک دختر 5 ساله به نام الا می گذرد که به همراه خانواده و دوستانش در باغ های Sunshine زندگی می کند.

27 قسمت اول الا بلا بینگو (که قبلاً با نام Sunshine Kathy شناخته می شدند) از سال 2010 تا 2011 روی NRK روی پرده رفت.

این شخصیت ابتدا در سال 2009 توسط تصویرگر تام پتر هانسن ساخته شد و این سریال در همان سال توسط هانسن ، فیلمنامه نویس Trond Morten K. Venaasen و تهیه کننده فرانک موسولد ساخته شد. در سال 2011 ، این نمایش دوباره توسط Jyotirmoy Saha از August Media Holdings دوباره طراحی و دوباره طراحی شد.

از آوریل 2015 ، 104 قسمت از الا بلا بینگو تولید شده است. و در بیش از 20 کشور جهان ، از جمله سوئد ، دانمارک ، فنلاند ، ایرلند ، سنگاپور ، اندونزی ، اسرائیل ، تایوان ، ترکیه و همه کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) فروخته شده است.

الا بلا بلاگو یک برنامه تلویزیونی متحرک برای کودکان پیش دبستانی است. این برنامه از کانال های اسکاندیناوی مانند NRK ، DR و SVT ، از کانال Okto در سنگاپور ، TG4 در ایرلند ، Kidu.Co در ترکیه ، DaaiTV در اندونزی ، تلویزیون خوب در تایوان ، تلویزیون Hop در اسرائیل و از شبکه الجزیره در خاورمیانه و شمال آفریقا

با توجه به کودکان پیش دبستانی ، الا بلا بینگو ماجراهای الا خوش شانس و خوش شانس و دوستانش را دنبال می کند. این سریال ترکیبی طنز آمیز از سرگرمی و خنده است. هر قسمت 7 دقیقه ای در مورد چگونگی استفاده الا از خلاقیت بی حد و حصر ، اشتیاق عفونی و نگرش بی عیب و نقص برای حل مشکلات روزمره به روش های ابتکاری است.

الا بلا بنگو به کارگردانی Emmy Emmy و برنده BAFTA Ginger Gibbons کارگردانی شده است و توسط نویسنده تحسین شده سام بارلو فیلمنامه نویسی شده است.

انرژی و هنری الا ضربان قلب سریال های ماست. الا یک دختر 5 ساله معمولی است که به همراه پدر ، دوستان و همسایگان در یک آپارتمان به نام باغهای آفتاب زندگی می کند. چیزی که الا را خاص می کند این است که او خوش بین و سرگرم کننده است و همیشه با اشتیاق و ایده های خود مبهوت است. الا و دوستانش غالباً خود را در موقعیت های چسبنده ای پیدا می کنند (یا همانطور که الا اظهار می کند لحظه های لحظه “اوه اوه ، چه ترشی!”).

خوشبختانه الا توانایی فوق العاده ای برای حل این مشکلات به روش های دیدنی و شگفت آور خلاقانه دارد. لحظات “بینگو” Ella همواره شامل مشارکت کل باند باغ Sunshine Garden می شود. روابط برای نمایش ما مهم است. همسایگان الا خانواده گسترده او هستند. همه آنها به دنبال یكدیگر هستند ، ماجراجویی و تشویقی را فراهم می كنند و باغهای Sunshine را به مکانی امن و جالب برای زندگی تبدیل می كنند.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن الا بلا بینگو Ella Bella Bingo 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!