logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Fireheart 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن خارجی آتش نشان 2022 با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن آتش نشان دوبله فارسی Fireheart 2022
دانلود انیمیشن آتش نشان دوبله فارسی Fireheart 2022

ژانر: انیمیشن | کمدی | ماجراجویی

محصول: 2022 آمریکا

امتیاز: 10/6.5

زبان: دوبله فارسی

 

خلاصه داستان : جورجیا نولان شانزده ساله آرزو دارد اولین زن آتش نشان جهان باشد. هنگامی که یک آتش افروز مرموز شروع به سوزاندن برادوی می کند، آتش نشانان نیویورک شروع به ناپدید شدن می کنند. شهردار نیویورک، پدر جورجیا، شاون، از بازنشستگی فراخوانده می شود تا تحقیقات در مورد ناپدید شدن ها را رهبری کند

انیمیشن L’Atelier هم اکنون در حال تولید دومین انیمیشن بلند خود است: آتش دل، محصول مشترک مین جورنی و کارامل فیلمز.

جورجیا نولان شانزده ساله (اولیویا کوک) از زمانی که پدرش شاون (کنت برانا) در NYFD مشغول به کار بود، آرزو داشت اولین زن آتش نشان جهان باشد. هنگامی که یک آتش افروز مرموز شروع به آتش زدن تئاترهای برادوی می کند، آتش نشانان نیویورک شروع به ناپدید شدن می کنند! در حالی که شاون برای بررسی این ناپدید شدن ها از بازنشستگی فراخوانده می شود، یک جورجیا ناامید خود را به عنوان “جو” در می آورد و به گروهی از ناسازگاران آتش نشانی می پیوندد تا آتش افروز را متوقف کنند.

Hulu حقوق ایالات متحده را برای «Fireheart»، انیمیشن بلندپروازانه خانوادگی آنتون به کارگردانی لورن زیتون («جهش!») و تئودور تای («پاندای کونگ فو کار») با صداپیشگی اولیویا کوک، ویلیام شاتنر، لوری هولدن و. کنت برانا

این معامله با Hulu توسط CAA Media Finance و Anton’s Cécile Gaget به نمایندگی از تهیه کنندگان مذاکره شد. «Fireheart» این ماه در Hulu در ایالات متحده پخش خواهد شد.

زیتون فیلمنامه «قلب آتش» را نوشت و در کنار یان زنو، آندره رولو و والری دوآتویل تهیه کننده فیلم بود. این تیم قبلاً در انیمیشن دیگری به نام “Leap!” به نیروها پیوستند.

داستان فیلم در نیویورک در دهه بیست میلادی اتفاق می افتد و داستان یک دختر 16 ساله نترس به نام جورجیا نولان (کوک) را روایت می کند که آرزو دارد اولین زن آتش نشان جهان باشد. هنگامی که یک آتش افروز مرموز شروع به سوزاندن برادوی می کند، آتش نشانان نیویورک شروع به ناپدید شدن می کنند. شهردار نیویورک، پدر جورجیا، شاون (برانا) را از بازنشستگی فرا خواند تا تحقیقات در مورد ناپدید شدن ها را هدایت کند. جورجیا که از کمک به پدرش و نجات شهرش ناامید است، خود را به عنوان مرد جوانی به نام جو در می آورد و به گروه کوچکی از آتش نشانان نامناسب می پیوندد که تلاش می کنند آتش افروز را متوقف کنند.

«Fireheart» اخیراً نمایش بین‌المللی خود را در سینماها آغاز کرد و افتتاحیه‌ای قوی در فرانسه با 900000 بلیت فروخته شده برای SND و همچنین در آمریکای لاتین (خارج از برزیل) با بیش از 1.5 میلیون دلار فروش در دومین هفته برای IDC داشت.

این فیلم همچنین در اروپای شرقی، سوئیس و آفریقای فرانسوی زبان تعظیم سالمی داشته است. انتشارات آتی شامل Shaw Renters در سنگاپور در 10 مارس، Filmfinity در آفریقای جنوبی در 18 مارس و T&B Medias در تایلند در 31 مارس است.

با تأکید بر جذابیت ویژگی‌های انیمیشن مستقل سطح بالا، «Firehart» توسط eOne در استرالیا، بریتانیا، آلمان، اسپانیا، بنلوکس و کانادا انتخاب شده است. Leone در ایتالیا، SF Studios در اسکاندیناوی، Vertical برای شرق اروپا، Acme در بالتیک و Blitz در یوگسلاوی سابق و آلبانی، Noori Pictures در کره جنوبی.

سایر توزیع کنندگان این فیلم عبارتند از: Selim Ramia در غرب آسیا، Filmfinity در آفریقای جنوبی، Cinemundo در پرتغال، Cape سرخ در اسرائیل، Ascot Elite در سوئیس، Kino Swiat در لهستان، Golden Scene در هنگ کنگ و ماکائو، Indo Overseas Films در هند، Proview در تایوان، TGV در مالزی، Feel Good در یونان، Shaw Renters در سنگاپور، BG Films در ترکیه، T&B Media Global در تایلند، Sam Film در ایسلند و MVP در مغولستان.

شرکت تولید Zeitun’s Good Hero که در نیویورک و پاریس مستقر است، به تازگی یک شراکت استراتژیک با Mediawan برای توسعه و تولید مشترک سریال‌های تلویزیونی بین‌المللی اصلی و فیلم‌های بلند امضا کرده است. زیتون پیش از این فیلم های «دست نیافتنی ها» و «مرگ استالین» را به همراه زنو ساخته بود.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن آتش نشان دوبله فارسی Fireheart 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!